مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان؛ درخشش طلایی بر سینه رضایی


ساعت: 21:00
تاریخ انتشار: 1401/05/14
کد خبر: 1888109

پایگاه خبری فوتبال – چهارمین روز از مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان با یک برد و یک شکست برای نمایندگان ایران در صوفیه آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ و به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در ادامه رقابت های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان که بلغارستان به میزبانی شهر صوفیه برگزار می شود، امروز جمعه 23 مردادماه تکواندوکاران وزن 63- و 68- کیلوگرم برای پسران و – 55 کیلوگرم دختران به مصاف حریفان خود رفتند.

تیم ملی ایران با یک پیروزی و یک شکست حاصل تلاش دو تکواندوکار کشورمان در دو دسته حضور داشت.

فرشته فتحی در اولین دیدار مقابل حریفی از کرواسی شکست خورد. وی در حضور 40 تکواندوکار وزن 55- کیلوگرم دور نخست را با نتیجه 2 بر 1 مغلوب “نیکا کاراباتیچ” از کرواسی شد (16 بر 14 برنده آنجل – 12 بر 12 برنده نماینده کرواسی و 13 بر 1 برنده نماینده کرواسی. ) و از مسابقه کنار رفت.

متین رضایی دیگر نماینده ایران در چهارمین روز رقابت های دسته منهای 63 کیلوگرم پس از یک دور استراحت به مصاف ژول فرانسه رفت و موفق شد با امتیازهای 18 بر 7 و 23 بر 17 به پیروزی برسد تا راهی دور هشتم در وزن رضایی 49 تکواندوکار حضور دارند.

سیزدهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان تا 25 مرداد روز یکشنبه در شهر صوفیه بلغارستان برگزار می شود.




درخشش طلای مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان بر روی سینه متین رضایی

در ادامه سیزدهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان که بلغارستان به میزبانی شهر صوفیه برگزار می شود، امروز جمعه 23 مرداد تکواندوکاران وزن 63- و 68- کیلوگرم پسر و 55- کیلوگرم دختر به دیدار خود رفتند. حریفان و تیم ملی ایران پیروز شد نشان طلایی شد.

متین رضایی در وزن منهای 63 کیلوگرم با حضور 49 تکواندوکار پس از یک دور استراحت در 2 راند با نتایج 18 بر 7 و 23 بر 17 “ژول” از فرانسه را شکست داد و سپس با پاس “نیکولوفسکی” از استرالیا را شکست داد. نتایج (17-5 و 11-1).

رضایی در مرحله یک چهارم نهایی در دور اول با نتیجه 10 بر 7 مغلوب “بارکای ایر” از ترکیه شد و در 2 دور بعدی با امتیازهای 4 بر 2 و 5 بر 2 به برتری رسید. وی در مرحله نیمه نهایی “رافائل پاپا” از یونان را با نتایج 17 بر 7 و 12 بر 2 شکست داد و در فینال رقیب نظروف از ازبکستان بود.

رضایی در مبارزه برای کسب مدال طلا در دور اول با نتیجه 10 بر 9 مقابل حریف ازبکستانی پیروز شد اما در دور دوم با نتیجه 9 بر 9 مغلوب شد و برنده شد و چهارمین مدال طلای ایران را در این مسابقات کسب کرد. مسابقات

فرشته فتحی دیگر نماینده کشورمان در روز چهارم این رقابت ها بود که در اولین دیدار مقابل نیکا کاراباتیچ رقیب کرواسی بازی را واگذار کرد.

تیم ملی ایران تا پایان روز چهارم این رقابت ها 4 مدال طلا و یک مدال نقره کسب کرده بود. سوگند شیری، مبینا نعمت زاده، ابوالفضل زندی و متین رضایی با 4 مدال طلا و پرنیا سلمانی به مدال نقره تیم کشورمان دست یافتند.

سیزدهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان تا 25 مرداد روز یکشنبه در شهر صوفیه بلغارستان برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید