مسدود کردن 17 صفحه غیر سنتی اینستاگرام در بهشهر

ساعت: 11:50
تاریخ انتشار: 1400/08/07
کد خبر: 1779815

سامح هورشاد گفت: مدیران 17 صفحه اینستاگرام شهرستان بهشهر که اقدام به تهمت و ترویج سبک زندگی غربی می کردند، شناسایی و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سامح خورشید پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: مدیران 17 صفحه اینستاگرام شهرستان بهشهر که با انتشار تصاویر مبتذل، الگوبرداری از تبلیغات با محتوای نامناسب قصد فریب و باج گیری جوانان را داشتند، شناسایی و شناسایی شدند. به قوه قضائیه ارائه شد.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا بهشهر پس از رصد فضای مجازی، 17 صفحه اینستاگرامی را که اقدام به هتک حرمت و ترویج سبک زندگی غربی می کردند، شناسایی کردند.

رئیس پلیس فتا مازندران ادامه داد: صاحبان 17 صفحه اینستاگرام پس از تنظیم مستندات به دستور ضابط قضایی احضار و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

هورشاد ادامه داد: با دستور قاضی دادگاه هر 17 صفحه مسدود و پس از حذف محتوای آنها، آرم پلیس فتا در صفحات درج شد.

رئیس پلیس فتا مازندران افزود: متأسفانه عده ای بی بند و بار و سودجو دست به هر اقدامی برای جذب فالوور می زنند و فضای مجازی را برای کسب درآمد یا ابتذال پراکنده می کنند.

این مقام مسئول اضافه کرد: مصرف کنندگان باید توجه داشته باشند که با توجه به اینکه اکثر کاربران فضای مجازی در کشور ما افراد وفادار و فداکار هستند، اما برخی افراد غیر دخیل و متجاوز تمام تلاش خود را برای جذب فالوور برای کسب درآمد و یا گسترش ابتذال به کار می گیرند. این اقدام فضای مجازی را نیز آلوده کرده و موجب آبروریزی خود و خانواده هایشان می شود.

هورشاد به مبلغان ناهنجاری های اجتماعی در فضای مجازی هشدار داد: تمامی تحرکات ناهنجاری های اجتماعی در فضا تحت کنترل پلیس است و کسانی که پس از شناسایی پلیس اقدام به بازنشر تصاویر مبتذل و نامتعارف در فضای مجازی می کنند، اطلاعات و امنیت عمومی را معرفی می کنند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید