مسعود شجاعی مربی می شود؟

مسعود شجاعی مربی می شود؟

مسعود شجاعی را یکی از باتجربه ترین های لیگ برتر امسال می دانند. مدت زیادی از پیوستنش به نساجی نمی گذرد اما در این بین تاثیر شجاعی چه از لحاظ فنی و چه از نظر روحی در رختکن و نیمکت این تیم به چشم می خورد. مسعود پس از ورود به باشگاه شمال علاوه بر هدایت بازیکنان در زمین و پشتوانه تیم بودن، نوعی کمک الهام بخش و ناب را نیز روی نیمکت تجربه کرد و به اصطلاح کمک آنها بود. شجاعی در این مدت به مربیان مشاوره فنی می داد و نقش رابط خوبی بین کار فنی و رختکن داشت.

کاپیتان تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 که اکنون 38 سال دارد، شبیه بسیاری از بازیکنان پرافتخار دیگری است که می خواهند وارد عرصه مربیگری شوند. اتفاقی که با شایعه حضور شجاعی در اردوی تیم ملی به اوج خود رسید اما پس از جنجال های فراوان و اخبار مختلف در نهایت منتفی شد. شجاعی اوایل فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد اما همچنان در رختکن و تمرین نقش پر رنگی داشت.

شجاعی پس از بهبودی از مصدومیت، اولین بازی خود را برای نساجی مقابل نفت مسجد سلیمان انجام داد. او در دقیقه 70 به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد، اما همین دقایق کوتاه برای ثبت اولین پاس گل او در فصل برای ببرها کافی بود.

شجاعی علاوه بر کیفیت فنی مناسب، برخلاف فصل قبل که کارت های زرد و قرمز زیادی دریافت کرد، در این فصل هنوز کارت زرد دریافت نکرده و به نظر می رسد کنترل بهتری بر وضعیت اعتراضی خود پیدا کرده است. در حالی که شجاعی هر از چند گاهی در کنار زمین است، به نظر می رسد مسعود آرام آرام از بازیکنی به مربی دیگر در فوتبال تبدیل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید