مسی یکشنبه هو می شود او بی طرف و پوسته پوسته است!

لیونل مسی، برنده هفت توپ طلا، پس از جدایی از بارسلونا در سال 2021، به عنوان بازیکن آزاد راهی پارک دو پرنس شده است. در حالی که مسی در نهایت چند ماه پیش به دوران کم موفقیت خود در جام جهانی پایان داد و توانست آلبی سلسته یک قهرمان جهان با درخشش باورنکردنی خود، او هنوز با اتهامات عدم تعهد و تعصب در PSG مواجه است. پاری سن ژرمن در این فصل بار دیگر از لیگ قهرمانان اروپا کنار گذاشته شد و مسی که هنوز تصمیمی برای تمدید قراردادش ندارد و در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود، مورد اتهام تندروهای پی اس جی قرار گرفت.

یکی از اعضای اصلی اولتراهای پاری سن ژرمن پیش از دیدار خانگی مقابل رن به موندوپورتیوو گفت: “ما این یکشنبه مسی را هو می کنیم.” او برای چیزی که در زمین ارائه می دهد دستمزد بسیار بالایی می گیرد و انتظارات زیادی برای تمدید وجود دارد.

گفته می شود تندروهای پاری سن ژرمن مسی را مقصر شماره یک شکست در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ می دانند که در هیچ یک از این دو بازی نتوانست خود را متمایز کند (شکست 0- 1 و 2). -0). البته انتظار نمی رود که اعتراضات به مسی در جریان بازی رن گسترده باشد و در حال حاضر هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه در زمان اعلام ترکیب، زمانی که بازیکنان به زمین می آیند یا در حین بازی اعتراضاتی وجود داشته باشد، وجود ندارد.

اگرچه مسی تنها ستاره ای نیست که در تلاش های خود برای قهرمانی پاری سن ژرمن شکست خورده است، اما کیلیان امباپه که در هفته های پایانی فصل قبل شایعات زیادی مبنی بر جدایی و انتقال او به رئال به راه انداخت، از خشم هواداران در امان ماند. ماند. نیمار نیز فصل را از دست داد و در غیر این صورت در کنار مسی با رن روبرو می شد.

دیدگاهتان را بنویسید