تیم های ملی به یک پوسته نیاز دارند


ساعت: 18:20
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813490

مراسم وداع با مهجار عسگریان سرمربی سابق و معارفه جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، مراسم تودیع و معارفه سرپرست سابق و رئیس جدید فدراسیون با حضور نصرولا پریچر و کادرفنی فدراسیون در سالن کنفرانس فدراسیون برگزار شد.

در ابتدای این مراسم نصرولا پریچر رئیس امور مشترک فدراسیون ها با تقدیر و تشکر از زحمات مهجار عسگریان سرپرست سابق فدراسیون به رئیس فدراسیون بسکتبال تبریک گفت.

به جواد داوری عنوان رئیس داوری اعطا شد که به امضا و ابلاغ یکی از مقامات ارشد وزارتخانه رسید و با اهدای لوح سپاس به مهجار عسگریان رئیس اسبق فدراسیون از سوی معاونت مسابقات قهرمانی و قهرمانی و اهدای لوح سپاس به مهجار عسگریان رئیس سابق فدراسیون اهدا شد. ورزش حرفه ای

رئیس فدراسیون بسکتبال در پایان در سخنانی گفت: سعی می کنم در این مدت از 100 درصد ظرفیت جامعه بسکتبال استفاده کنم. البته اگر کمیت نباشد کیفیت پایین می آید. باید از حداکثر ظرفیت جامعه بسکتبال برای توسعه بسکتبال بانوان به ویژه تیم های ملی استفاده شود که از اولویت بالایی برخوردار است. تیم های ملی نیاز به یک پوسته دارند، اما این مستلزم آن است که کل جامعه بسکتبال در یک جهت با هم کار کنند تا بتوانیم سریعتر پوست اندازی کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید