مس برای ما رقیب سرسختی است

زمان: 20:37
تاریخ انتشار: 1400/07/26
کد خبر: 1777246

سرمربیان تیم های فوتبال مس و سپاهان قبل از بازی خود اظهار نظر کردند.

به گزارش راه دانا ، محمد ربیع دوشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان در هفته اول لیگ برتر گفت: امیدوارم شروع فصل جدید برای همه و همه سرشار از شادی باشد. تیم های لیگ “فصل موفقی. ما باید اولین بازی فصل را با سپاهان انجام دهیم. من برای دوست خوبم محرم نویدکی و تیم سپاهان احترام زیادی قائلم ، اما با توجه به شرایط تیم تلاش می کنیم تا برای بازی فردا آمادگی خوبی داشته باشیم. و مشکلاتی که طی یکی دو هفته گذشته داشتیم.

وی افزود: ما حدود 30 روز پیش فصل را پشت سر می گذاریم ، اما مطمئناً تیم ما و بسیاری از تیم های دیگر هنوز از حد ایده آل هماهنگی فاصله دارند ، اما ما در تلاش هستیم تا به هماهنگی مطلوب برسیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان ادامه داد: امیدوارم بازی فردا بدون تفاوت باشد و مانند رقابت فصل گذشته دو تیم ، بازی فنی نیز به پایان می رسد و موفقیت متعلق به تیمی است که لیاقت آن را دارد. ما از نظر ذهنی و تاکتیکی برای بازی فردا آماده هستیم.

ربیعی در پاسخ به سوالی درباره شکست سنگین تیمش مقابل سپاهان در فصل گذشته و اعتبار بازی فردا برای مس رفسنجان ، گفت: فصل گذشته 3 بازی رسمی لیگ و جام حذفی و 2 بازی دوستانه با سپاهان داشتیم. بازی برگشت فصل گذشته ، لیگ نبود یک روز خوب برای ما و این منجر به شکست ما شد. در حالی که ما حدود 12 دقیقه با 10 نفر بازی کردیم و داور به اشتباه بازیکن ما را اخراج کرد. همه کارشناسان این را تأیید کرده اند ، اما مانند سالهای گذشته ، ما در برابر این اشتباهات سکوت کرده ایم. در واقع ما بازی های خوب و بدی مقابل سپاهان داشتیم.

وی افزود: سعی می کنیم در بازی فردا اشتباهات زیادی انجام ندهیم و بازی بسیار بهتری نسبت به بازی فصل گذشته مقابل سپاهان انجام دهیم. ما تیم بسته ای نیستیم اما با حریف تفاوت فنی داریم و سپاهان فصل گذشته 90 درصد ساختار پایه تیمش را حفظ کرد و مقانلو و ریگی به این تیم اضافه شدند در حالی که حدود 55 درصد از ساختار تیم تیم ما حفظ شده است به همین دلیل برای توسعه و هماهنگی به زمان بیشتری نیاز داریم اما با وجود اینکه چند بازیکن نداریم ، سعی می کنیم از نظر ذهنی آماده رویارویی با سپاهان باشیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: ما با تمام وجود مقابل سپاهان بازی می کنیم و کاری به نتیجه بازی فصل گذشته نداریم. باید به فصل جدید و آینده فکر کنیم. به نظر من تیم سپاهان امسال بسیار کاملتر از فصل گذشته است و ما از آن کاملا آگاه هستیم.

خاخام در مورد غیبت های تیمش در بازی فردا گفت: ما اکیل کعبی و مجید نصیری را به دلیل تاج نداریم. همچنین یکی دو روز است که شاهین توکلی و فراز امامعلی به تیم اضافه شده اند و ظاهر سلیمان در دیدار عمان-استرالیا مصدوم است که در حال درمان است و ما این بازیکنان را نداریم. بازیکنان دیگر آماده هستند. از میهمان نوازی مردم اصفهان تشکر می کنم و از آنجایی که من به تازگی از ویروس کرونا رهایی یافته ام ، برای همه هموطنانم آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم هر چه زودتر از شر ویروس کرونا خلاص شوند و کسانی که در بیمارستان بستری می شوند. لباس راحت بپوش

محرم نویدکیا دوشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار فردا تیمش مقابل رفسنجان در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: فردا تازه شروع لیگ است و اطلاعات زیادی از رقبای خود نداریم. ما سعی کردیم بازیکنان را از نظر فیزیکی و تاکتیکی آماده کنیم. بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شدند و ما سعی کردیم آنها را از نظر تاکتیکی به دیگران نزدیک کنیم.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا حد ممکن هماهنگ باشیم و بازی ها را به خوبی شروع کنیم. فردا حریف سرسختی داریم که فصل گذشته ما را بسیار اذیت کرد ، به ویژه در جام حذفی که 120 دقیقه در اصفهان به طول انجامید. ما باید بسیار مراقب مس باشیم ، زیرا می دانیم بازیکنان خوبی به این تیم اضافه شده اند و آنها تیم بهتری نسبت به فصل گذشته هستند که کار ما را سخت می کند. امیدوارم بازی فردا بازی خوبی باشد و هواداران از تماشای آن لذت ببرند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سوالی مبنی بر از دست دادن امتیازات بحرانی فصل گذشته که در نهایت از سپاهان به مقام قهرمانی دست یافت ، گفت: این یک واقعیت است و ما نمی توانیم از آن دوری کنیم. فصل گذشته ما به هر دو تیمی که به دسته اول سقوط کردند 2 امتیاز حساس دادیم و همین 4 امتیازی که به ماشین سازی و سایپا دادیم می تواند ما را قهرمان کند. البته با توجه به حقایق فوتبال ، یک تیم می تواند روزهای خوبی را سپری کند ، اما نتیجه یا روز بدی کسب نمی کند ، بلکه پیروز می شود. ما باید از شر “آفات” تیم خلاص شویم تا بتوانیم با ارائه فوتبال منطقی امتیازات خوبی را جمع آوری کنیم.

نویدکیا گفت: تا شروع لیگ نمی توان در این مورد زیاد صحبت کرد و هفته به هفته جلو می رویم. تیم باید ساختار خود را پیدا کند. مزیت بزرگ تیم ما این بود که به جز لژیونرهایی که راهی اروپا شدند ، سایر بازیکنان اصلی در تیم باقی ماندند. امیدوارم به نتایج خوبی برسیم و هواداران را خوشحال کنیم ، اما تا چند هفته ای که بگذرد و شرایط تیم را ارزیابی نکرده باشیم نمی توانیم در این مورد زیاد صحبت کنیم.

وی گفت: از هواداران سپاهان می خواهم در این شرایط در کانون تاج مراقب باشند و تا آنجا که ممکن است عشق خود را به تیم ابراز کنند تا این تیم در مسیر هتل تا ورزشگاه مشکلی نداشته باشد و برسد. به موقع در ورزشگاه “

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید