کاری برای یحیی; کهکشانی پرسپولیس رقیب استقلال برای قهرمانی نیست

کاری برای یحیی;  کهکشانی پرسپولیس رقیب استقلال برای قهرمانی نیست

مهدی فنونی زاده درباره دیدار هفته اول استقلال مقابل سپاهان در لیگ بیست و دوم گفت: بازی هفته افتتاحیه مشکلات خودش را دارد و جالب است که برای مربیان پرتغالی و همینطور دربی حساس است چرا که پرتغالی ها هم اهداف خودشان را دارند و هستند. آنها بیشتر از ایرانی ها از سراسر جهان هستند، بنابراین جدال این دو مربی جدا از زمین بازی جذاب است.

وی افزود: اگرچه بازی سختی برای هر دو تیم است اما کار سپاهانی ها بسیار سخت تر است. اصفهانی ها در ورزشگاه آزادی کار بسیار سختی مقابل هواداران استقلال دارند و این یک نکته مثبت برای استقلال به حساب می آید و بهتر است بگویم استقلال در حال حاضر با یک گل از سپاهان پیش است!

فنونی زاده در ادامه خاطرنشان کرد: اگر استقلال در این دیدار پیروز شود راه درازی تا قله وجود دارد و دقیقاً همان بازی 6 امتیازی است که برنده با روحیه مضاعف لیگ ادامه می دهد.

هافبک سابق تیم ملی گفت: فکر می کنم در این فصل فقط سپاهان رقیب استقلال است و پرسپولیس را رقیب و مدعی قهرمانی نمی دانم. از آنجایی که پرسپولیس در هیاهو است و از مدت ها پیش گفته می شد کسانی که خیلی ادعا می کنند و من را انجام می دهند، هیچ کاری در چنته ندارند، بنابراین پرسپولیس تمام بازیکنان ملی پوشی را که برای این فصل در بازار بودند جذب کرد و کهکشانی ها تعطیل شد. اما باز هم رقیب استقلال نیست.

فنونی زاده در پایان تصریح کرد: ساپینتو را مربی با انگیزه و جاه طلبی می دانم. شرایط استقلال در فصل نقل و انتقالات بد نبود. مسئولان با حفظ اسکلت فصل قبل، بازیکنانی را وارد کردند. فکر می کنم بیشتر امتیازهای سه گانه تیم تقویت شد. با توجه به اینکه کار محبی برای استقلال تمام شده، اگر مهدی کایدی هم به استقلال بیاید هیچ تیمی نمی تواند استقلال را از قهرمانی باز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید