مشترکان کم مصرف 5 برابر بیشتر از قیمت خرید انرژی پاداش دریافت می کنند


ساعت: 16:15
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842890

وزیر نیرو با اشاره به اینکه قیمت فروش انرژی برای افرادی که در سطح مدل مصرف انرژی هستند 100 تن است، گفت: کسانی که پس انداز داشته باشند 5 برابر بیشتر از قیمت خرید انرژی پاداش دریافت می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در حاشیه بازدید از شرکت ایران ترانسفو در جمع خبرنگاران استان زنجان گفت: تصمیم بسیار خوبی برای جایزه پس انداز امسال داشتیم و از ابتدا قول آن را داده بودیم. فرض بر این است که مردم در سطح مدل مصرف کنند، «اگر مصرف آنها نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کند، با توجه به صرفه جویی و کاهش، 500 تن در هر کیلووات پاداش دریافت می کنند.

وی با اشاره به قیمت فروش انرژی برای افرادی که مصرف انرژی در سطح مدل دارند 100 تن است، افزود: کسانی که پس انداز داشته باشند 5 برابر بیشتر از قیمت خرید انرژی پاداش دریافت می کنند. در برخی از مناطق کشور که مناطق گرمسیری محسوب می شوند، می توانند تا 1000 یا 500 مگاوات صرفه جویی کنند و امسال کولرهای گازی و لوازم پرمصرف را خاموش کنند و تا 500000 تن در ماه جایزه بزرگ دریافت کنند.

وزیر نیرو گفت: در شهرهایی که در مناطق عادی قرار دارند، مدل مصرفی 300 کیلوواتی در نظر گرفته شده است و کاملاً امکان صرفه جویی 100 کیلوواتی در کار وجود دارد که صرفه جویی 50 هزار تنی برای آن پاداش داده می شود که به معنای صرف قبض نیست. آزاد باشد.» همچنین می توان اعتبار داد، به عبارت دیگر، اگر فرض شود فردی که 200 کیلووات مصرف می کند، قبض 20000 تنی داشته باشد.

او گفت: «ما سخت کار کرده ایم تا این عدم تعادل را جبران کنیم. ما ترک خواهیم کرد.

محرابیان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه استان زنجان سابقه بسیار درخشانی در صنعت برق دارد، گفت: این استان در بخش صنعت و تربیت نیروی متخصص در صنعت برق خدمات زیادی به صنعت برق ارائه کرده است. “

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه نیروگاه های خوب زیادی در استان برق تولید می کنند و برنامه های متعددی برای توسعه نیروگاه ها در استان داریم، طرح های توسعه دیگری نیز داریم.ما از استان زنجان برای پیشرو شدن در صنعت برق حمایت می کنیم. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید