مشکلات زیرساختی امامزاده سید نجم الدین حل می شود

ساعت: 14:15
تاریخ انتشار: 1400/08/18
کد خبر: 1782924

قاسمی با بیان اینکه این روزها چراغ امید از سوی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان برای نمازگزاران و مجاوران امامزاده سید نجم الدین روشن شده است، گفت: در این ایام نور امیدی برای نمازگزاران و مجاوران امامزاده سید نجم الدین روشن شده است. آب و برق نیز با پیگیری مشکل را حل می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت قاسمی رئیس اداره انفاق شهرستان بشاگرد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز با اشاره به مشکلات زیرساختی امامزاده سید نجم الدین این شهرستان گفت: این آرامستان مسیر مناسبی از مصلی، آب ندارد. مشکلات و …

رئیس اداره خیرین شهرک بشاگرد گفت: این آرامستان مرکز فرهنگی جنوب شرق کشور محسوب می شود و مهمترین برنامه آن اقامه دعای عرفه است.

قاسمی افزود: برای دعای عرفه علاوه بر زائرانی که از سراسر استان به این شهرستان می آیند، از استان های همجوار کرمان و سیستان و بلوچستان نیز به امامزاده سید نجم الدین می آیند تا در دعای عرفه شرکت کنند.

6524bc14 b5fe 4b35 9dc8 a5dfb9942c60 خبر خاکستری

وی با بیان اینکه این روزها سپاه امام سجاد(ع) از هرمزگان چراغ امیدی برای مداحان و مجاوران امامزاده بوده است، گفت: در این ایام، امامزاده ها و مجاوران این امامزاده ها نیز در این ایام حضور دارند. حیاط این حرم را بازسازی و با اقداماتی مشکل آب و برق را برطرف کنید.

گفتنی است امامزاده سید نجم الدین که از نوادگان امام سجاد(ع) است و در اعماق کوه های سر به فلک کشیده روستای «در کلاهو» در بخش مرکزی شهرستان بشاگرد قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید