مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان قزوین پیگیری و رفع می شود

وی افزود: برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی لازم است مدیران با دید مثبت عمل کنند و امور مالیاتی استان نیز رویکرد حل مشکل را برای رفع موانع این واحدها در نظر بگیرد.

استاندار قزوین در پایان تصریح کرد: برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی مشکلات مربوط به استان پیگیری می شود و مواردی که در حیطه اختیارات استان نیست برای تسهیل به ستاد ملی ارجاع داده می شود. و موانع تولید را از بین ببرید.

لازم به ذکر است در این جلسه مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان از جمله شرکت لوله و اتصالات آهن (کلج)، میوان موتور، دکتر. شرکت بهداشت عبیدی و شرکت تولیدی هفت الماس در خصوص تمدید پروانه کسب، پرداخت تسهیلات، تامین برق و مسائل مالیاتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شرکت لوله و اتصالات چدنی (کلج) یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید شمش فولاد آلیاژی واقع در شهرک صنعتی البرز می باشد که زمینه اشتغال 150 نفر را فراهم کرده است.

از جمله موارد مورد نظر این شرکت، پذیرش اعتبار ارزش افزوده از فروشندگان مواد اولیه از سال 91 تا 95 و استرداد اعتبار خرید در جریان رسیدگی و خارج شدن شرکت از شمول تبصره 3 ماده 147 مربوط به مالیات است. موارد از 1995 تا 1998.

شرکت میوان موتور یکی از شرکت های پروژه مرکز تسهیل و موانع تولید واقع در شهرک صنعتی خرمدشت است که 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی می شود برای 1800 نفر شغل ایجاد کند.

محصولات این شرکت در زمینه خودرو، کامیون و کامیونت می باشد.

تصویب کارگروه صدور تسهیلات 2000 میلیارد تومانی از بانک ملت را می توان از مطالبات و مشکلات این شرکت برشمرد.

دکتر. شرکت بهداشت عبیدی یکی از شرکت های تولید کننده محصولات بهداشتی، مواد اولیه و مکمل های دارویی با پیش بینی ایجاد 500 شغل و مستقر در شهرک صنعتی لیا با رشد 40 درصدی است.

با توجه به اینکه شرکت برق مورد نیاز را از شرکت شهرک صنعتی درخواست کرده و طبق اعلام شرکت شهرک امکان تامین برق مورد نیاز از شرکت وجود ندارد (سه فقره جواز تاسیس با مقدار برق 250 کیلووات 450 کیلووات و 1350 کیلووات) و امکان تامین برق برای هر قطعه زمین 290 کیلووات وجود دارد که این مقدار جوابگوی نیاز بلوک نیست.

هفت الماس یک شرکت تولیدی فعال به عنوان تولید کننده ورق فولادی با 910 پرسنل واقع در روبروی شهر محمدیه می باشد.

مجوز همکاری شرکت در حد اعتبار جهت مشارکت در واردات به منظور تامین مواد اولیه تا سقف 500 میلیارد ریال و خدمات ارزی جهت انتقال ارز به منظور خرید کالاهای مورد نیاز بانک صنعتی سپه شهر البرز از جمله موارد زیر بود. درخواست ها و موضوعات مطرح شده در این جلسه تشکیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید