مشکل بدهی های استقلال راه حل پیدا کرد

مشکل بدهی های استقلال راه حل پیدا کرد

منصور کنبرزاده پس از پایان جلسه تعیین تکلیف وضعیت باشگاه شهر خودرو مشهد در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال گفت: ابتدا هفته تربیت بدنی و ورزش و مشکلات و اختلافات داخلی شهر خودرو مشهد را تبریک می گویم. باشگاه حیثیت و حیثیت مسابقات لیگ را خدشه دار کرده است و به همین دلیل جلسه ای را با حضور مالک این باشگاه و نماینده تیم فوتبال استان خراسان رضوی تشکیل دادیم تا تکلیف این باشگاه مشخص شود. در خصوص شرط بندی روی شرایط این تیم نیز بحث هایی مطرح شده که کمیته انضباطی و اخلاقی اتحادیه فوتبال انگلیس به این موضوع رسیدگی می کند.

وی افزود: طبق اسناد مالکیت و آگهی روزنامه رسمی، مالک باشگاه کاملا مشخص است و پس از جلسه ای که امروز برگزار کردیم، پروتکل مشترکی به امضای حاضرین در جلسه رسید که بر اساس آن، مالک باشگاه دو هفته به باشگاه فرصت داده شد تا مشکلات این باشگاه را برطرف کند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره راه اندازی میز خدمت در سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: در آئین نامه ساختاری پیش رو، میز خدمت در دستگاه های اجرایی ایجاد شده تا مشتری بتواند به خوبی در محل مورد نظر راهنمایی شود. آغاز ورود او به سازمان داوران سازمان لیگ همه اهل فوتبال هستند. برای تکریم ارباب رجوع سازمان لیگ، این میز خدمت ایجاد شده تا داوران محترم بتوانند گردش کار خود را به خوبی پیگیری کنند و این میز خدمت در ارتقای کیفیت و بهره وری سازمان تاثیرگذار باشد. احترام به مشتریان یکی از اهداف اصلی تیم مدیریتی جناب آقای تاج است و ما نیز این هدف را دنبال کرده و این موضوع را اجرا خواهیم کرد.

کنبرزاده با تاکید بر اهمیت رسانه در فوتبال گفت: از این پس و پس از تشکیل جلسات هیات مدیره سازمان لیگ، اصحاب رسانه نیز می توانند در سالن سازمان لیگ حضور یافته و از مصوبات سازمان لیگ مطلع شوند. جلسات با هماهنگی روابط با مردم. برای حفظ آبروی اهالی رسانه و فوتبال، مصاحبه در خیابان انجام نمی شود.

وی در خصوص وضعیت بدهی باشگاه استقلال به سازمان لیگ در خصوص تبلیغات محیطی گفت: با باشگاه استقلال قرارداد منعقد شد و این باشگاه نماینده خود را معرفی کرد و باشگاه نیز با مهر و امضا تضمین های لازم را انجام داد و این موضوع نیز مشکل ساز است. باشگاه شهرهدرو با مذاکره حل می شود. اگر 1 درصد این مشکل بدهی باشگاه استقلال با گفت وگو حل نشود، با شکایت حل می کنیم زیرا به غیر از باشگاه استقلال، 15 باشگاه دیگر از این بدهی بهره مند هستند.

کنبرزاده تاکید کرد: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس عصاره فوتبال کشور هستند و به احترام افکار عمومی این موضوع را با گفت و گو حل خواهیم کرد تا این پرونده به دادخواهی ختم نشود.

دیدگاهتان را بنویسید