مشکل بزرگ استقلال نقل و انتقالات؛ پاسخ عجیب یک ملی پوش به نکونام

مشکل بزرگ استقلال نقل و انتقالات؛  پاسخ عجیب یک ملی پوش به نکونام

روزها برای استقلال به سرعت می گذرد و این تیم قرار است تا کمتر از 4 هفته دیگر فصل جدید لیگ برتر را آغاز کند، اما نه آنطور که هواداران می خواهند بازیکنان جدید بیاورند و نه در حوزه حفظ و نگهداری. عناصر کلیدی فصل قبل

در واقع این روزها جواد نکونام و علی سامره کاملاً خودشان هستند و باید علاوه بر مسائل فنی و اجرایی، نقش مدیران رده بالای این باشگاه را نیز ایفا کنند. در همین رابطه شنیدیم که نکونام با یکی از بین المللی های سرشناس کشورمان برای فصل آینده به توافق رسیده است اما پس از استعفای خجت کریمی با واکنش عجیب وی مواجه شد.

این بازیکن ملی پوش تاکید کرد که کوچکترین مشکلی با نکونام ندارد و خیلی دوست دارد زیر نظر او فوتبال بازی کند اما وقتی فصل جدید شروع می شود و استقلال همچنان مشکلات زیادی دارد، نمی داند واقعا می تواند چند تا دیگر صبر کند یا خیر. او باید با مدیران جدید استقلال داشته باشد و با آنها به توافق برسد بنابراین اگر تا اواسط این هفته مشکل حل نشد ترجیح می دهد به تیم دیگری برود تا اینطور نشود. هفته های اول فصل را از دست بدهیم چون چند ماه دیگر جام ملت های آسیا در راه است و به همین دلیل لیگ بیست و سوم اهمیت فوق العاده ای دارد.

البته حالا باید ببینیم وضعیت استقلال طبق بحث علی خاطره مدیرعامل چگونه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید