مشکل بزرگ پرسپولیس در نقل و انتقالات

مشکل بزرگ پرسپولیس در نقل و انتقالات

فرشاد پیوس درباره پرسپولیس مقابل نساجی گفت: پرسپولیس در این بازی شرایط بسیار خوبی داشت. دیروز که به اردوی تیم رفتم و با بچه ها صحبت کردم، روحیه خیلی خوبی داشتند. ناهار خوردیم و با آنها صحبت کردیم. یکی از روزهای خوب من بود.

وی با اشاره به شرایط بازی گفت: پرسپولیس واقعا بازی سختی داشت اما با همت و تعصب فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشت. در نیمه اول به خوبی از جلو پرس کرد و توپ را گرفت. ما برتری خوبی در مرکز زمین داشتیم. کمال و سرلک عملکرد فوق العاده ای داشتند. وحید امیری هم خوب حرکت می کرد. او بازیکن موثری است و در هر موقعیتی که تعصب داشته باشد عملکرد خوبی دارد. پاس خوبی هم داد و گل خوبی هم به نساجی زد.

این کارشناس فوتبال در خصوص فرم بازی پرسپولیس گفت: در انتقال بازی از دفاع به حمله بسیار خوب عمل می کند. در برابر منسوجات، ساختار محافظ آن خوب بود. یحیی می دانست که دفاع دشمن کند است. به همین دلیل آنها 3-4-3 و با سه مهاجم بازی کردند تا با اشتباهات فردی حریف گلزنی کنند. در کناره ها هم خیلی خوب کار کردند و بازیکنان کناری هم عملکرد خوبی داشتند. دو بازیکن خارجی نیز جوان و با استعداد هستند. آنها کم کم خود را با تیم وفق می دهند و مقابل نساجی عملکرد خوبی دارند.

پی افزود: در این شرایط بد مالی که بازیکنان تنها 35 درصد دریافت کردند و تیم هم از کمبود بازیکن رنج می برد، با انگیزه بسیار خوبی مقابل نساجی بازی کردند. نساجی هم تیم خیلی خوبی است هافبک های این تیم شرایط خوبی دارند چند هفته بود شکست نخورده بودند ضدحملات خوبی انجام دادند و حتی گل زدند با این باخت چیزی کمتر از ارزش نساجی نداشتند. با جان و دل با همه بدشانسی و اینکه یحیی بازیکن می خواست اما کسی جذب نشد با انگیزه بالا و عالی مقابل نساجی بازی کردند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه آیا این تیم امسال هم می تواند قهرمان شود، گفت: دیروز به بچه ها گفتم اگر خدای نکرده 2-3 هفته مانده به پایان لیگ تیم با همین بازیکنان قهرمان می شود. هماهنگی و باشگاه می تواند پول تزریق کند اگر مهاجم خارجی خوب وارد شود، پرسپولیس می تواند برای ششمین بار قهرمان شود.

پی گفت: «کار سختی است. تیم های دیگر به خوبی تقویت شدند، اما پرسپولیس خارج از پنجره نقل و انتقالات باقی ماند. فقط دو بازیکن موفق به جذب شدند. یکی دربان بود که فسخ کرد و توانست قرارداد را امضا کند. دیگری رامین رضایان بود که پولش ضبط شد. او عشق و علاقه خود را به پرسپولیس نشان داد.

دیدگاهتان را بنویسید