مشکل بزرگ پرسپولیس مشخص شد

مشکل بزرگ پرسپولیس مشخص شد

بهروز رهبری فر در خصوص شرایط فعلی پرسپولیس گفت: نمی خواهم حاشیه ایجاد کنم اما واقعیت این است که پرسپولیس روحیه خوبی ندارد و تمام اتفاقات اخیر مربوط به این تیم عمدی و برنامه ریزی شده است.

وی افزود: در هیچ کجای دنیا متداول نیست که یک تیم اینقدر تغییرات به خصوص در مسابقات قهرمانی داشته باشد و همه باید روی رقابت ها تمرکز کنند اما شایعاتی شنیده می شود که می گویند پرسپولیس بس است. قهرمان و جام باید به تیم یا تیم های دیگری برود.

وی گفت: پرسپولیس از نظر فنی خوب است و کسانی که برنامه ریزی کرده اند می خواهند در این زمینه به پرسپولیس آسیب بزنند. وضعیت تیم مشخص است و از آنجا پنجره نقل و انتقالات آنقدر باز و بسته شد که لولاهایش شکست و سروصدا کرد. در این شرایط تیم در شرایط سختی قرار دارد و باید به تیم هایی که از این طریق قهرمان می شوند تبریک گفت.

وی همچنین درباره صعود تیم ملی فوتبال در جام جهانی فوتبال 2022 قطر گفت: در این زمینه باید به چند نکته توجه کنیم. اول اینکه در برخی محافل می شنوم که در جام جهانی جزو 4 تیم برتر جام جهانی خواهیم بود و نباید گولمان را خورد.»

وی ادامه داد: خیلی خوشحالم که به این راحتی به جام جهانی رفتیم اما این اتفاق می تواند باعث غرور کاذب شود که در آن زمان جای نگرانی دارد. به گروهی که در آن هستیم نگاهی بیندازید، متوجه می شوید که برخی از حریفان ما زیرساخت فوتبال خوبی ندارند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال یادآور شد: نباید صعود تیم ملی را زیر سوال ببریم اما گروهی نداشتیم که بازرسی جدی انجام دهیم. در حالی که داریم باید مسابقات تدارکاتی برگزار کنیم تا نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنیم، از طرفی جام جهانی محل حضور تیم های بزرگ با مربیان بزرگ است و به نظرم کادر فنی تیم ملی باید تقویت شود.

رهبری فر درباره تماشای مستطیل سرخ نیز گفت: سینما بدون علی انصاریان و مهرداد میناوند برای من معنایی ندارد، به خصوص علی که در سینما حضور داشت و هنوز هم فیلم هایی دارد که اکران نشده اند.

وی افزود: علی سال هاست هم اتاقی من بوده و خاطرات زیادی از او دارم. من هنوز در شوک علی و مهرداد هستم و دوست ندارم فیلم های علی را ببینم چون به نبودش اعتقادی ندارم.

مهرداد هم آنقدر بامزه و مهربان بود که فوتبالی ها و غیر فوتبالی ها دوستش داشتند و امروز باید دوستان قدیمی و خوب خود را بدون شرایط سخت پیدا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید