مشکل بزرگ پرسپولیس مشخص شد

مشکل بزرگ پرسپولیس مشخص شد

جواد منافی درباره دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک گفت: پرسپولیس در این دیدار شرایط خوبی نداشت. آلومینیوم این تیم را به خوبی آنالیز کرده بود. پرسپولیس با 2 مهاجم بازی کرد اما در نیمه اول خوب تغذیه نشد و ما فرصتی نداشتیم.

وی افزود: آلومینیوم با توجه به برد سال گذشته به این اطمینان رسیده که می تواند بازی خوبی مقابل پرسپولیس به نمایش بگذارد. او با یک دوندگی خوب توانست خط هافبک پرسپولیس و همچنین حفره هایی را که این تیم می توانست به دروازه میزبان نزدیک شود را غیرفعال کند. در نیمه اول هیچ پاس و نفوذی از پرسپولیس ندیدم و جناحین هم کار خاصی نکردند.

کارشناس فوتبال کشور گفت: آلومینیوم سعی کرد نفوذ کند و با اسماعیل شریفات از جناح راست زمانی که توپ را در اختیار داشت ارسال کرد. از جناح چپ هم تحرکات و پیام هایی داشتند. در نیمه دوم آلومینیوم بازی را خوب آغاز کرد و موفق به گلزنی شد و هافبک های پرسپولیس را ناتوان کرد. خط دفاع و خط هافبک پرسپولیس پر از اشتباه بود و پاس های اشتباه زیادی دیدیم.

منافی گفت: پرسپولیس سال ها قهرمان ایران بوده و در گذشته مالکیت توپ این تیم بالا بود اما در این دیدار تعداد پاس ها به 5 عدد نرسید. حرکت آلومینیوم باعث شد پرسپولیس جایگاه چندانی نداشته باشد. در واقع آلومینیوم توانست بازی را کنترل کند و برنده شود.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه کدام بازیکنان در این دیدار عملکرد بدتری داشتند، بیان کرد: وقتی یک تیم می بازد، همه تیم مقصر هستند. پرسپولیس شرایط ایده آلی نداشت. بازیکن مثبت و موثری ندیدم. همه بازیکنان تنها نبودند. در واقع بدون برنامه و بد بازی کردیم. در فاز دفاعی تیم اشتباهات زیادی رخ داد. تیم ها خوب نبودند و فاصله خط هافبک و دفاع بیشتر شد.

وی افزود: کل تیم عملکرد بدی داشت. پرسپولیس در گذشته به هر تیمی فشار می آورد و موقعیت های زیادی خلق می کرد. در بازی با آلومینیوم بازیکنی نبود که پشت سر مهاجمان خوب تغذیه کند و آخرین پاس را بدهد. امیدوارم باشگاه بازیکنان خارجی باکیفیتی جذب کند. چنین بازیکنی قطعا به تیم کمک خواهد کرد.

منافی در خصوص مشکلات مدیریتی و مالی پرسپولیس و عدم حضور مدیرعامل در این باشگاه گفت: وجود این مشکلات باعث بی ثباتی 100 درصدی در باشگاه می شود. تکلیف پرسپولیس باید هر چه زودتر مشخص شود. مدیرعامل باشگاه باید زودتر و قبل از لیگ قهرمانان آسیا اعلام می شد. بحث مالی و اسپانسر باید زودتر روشن می شد اما این اتفاق نیفتاد و حالا این مشکلات به تیم ضربه زد.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: این تیم به هر شهر و کشوری رفته و به حریفان فشار می آورد. او حتی زمانی که نتوانست برنده شود خوب بازی کرد اما در حال حاضر بازیکنان بی قرار هستند و عصبی بازی می کنند. از وزیر ورزش می خواهم به محض مشخص شدن تکلیف استقلال تکلیف پرسپولیس را روشن کند. این تیم اولین تیم ایران است. مسائل مالی و اسپانسر باید هر چه زودتر حل شود تا تیم هر چه زودتر به آرامش برسد. وقتی آرامش به پرسپولیس برگردد، این تیم به شرایط خوب خود باز می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید