مشکل بزرگ اسکوچیچ مشخص شد

مشکل بزرگ اسکوچیچ مشخص شد

حسین فرکی از پیشکسوتان و مربیان فوتبال ایران در گفت وگویی به تشریح وضعیت تیم ملی پرداخت. گزیده ای از صحبت های جدید فرکا را بخوانید:

* فکر می‌کنم این تیم یکی از کامل‌ترین تیم‌های ملی است که در سال‌های اخیر داشته‌ایم و حداقل دو تیم کامل و خوب در ستاد حضور دارند، بنابراین تغییرات بیشتر باعث کاهش قدرت تیم و بازوی کادرفنی نمی‌شود. ترکیب کاملا باز است در حالی که غیبت طارمی و محرومیت جهانبخش که مهره اصلی تیم بود باعث شد تغییراتی ایجاد کنیم اما ورود احسان حاج صفی به ترکیب اصلی این خلا را به خوبی پر کرد.

* می خواهم از عملکرد استثنایی هر دو بازیکن تمجید کنم. البته همه خوب بودند اما وحید امیری و احمد نورالهی واقعا مقابل سوریه خوش درخشیدند. وحید امیری بازیکن کاملی است که واقعا می تواند الگوی بازیکنان جوان باشد چه از نظر فنی و چه از نظر اخلاقی و از بازی خوب او مقابل سوریه لذت بردم و عملکردش بی عیب و نقص بود.

* مشکل اسکوچیچ و طارمی حاد نبود و می شد به گونه ای مدیریت کرد که اینجا نتیجه ای نداشته باشد اما حالا فکر می کنم این مشکل قابل حل باشد و طارمی به زودی به تیم برگردد. خدا را شکر در این دو بازی از غیبت طارمی رنجی نبردیم و امتیازی از دست ندادیم اما او بازیکن باکیفیتی است و اکثر تیم های دنیا دوست دارند چنین بازیکنی داشته باشند و نباید او را از دست بدهیم.

* اسکوچیچ 12 بازی از 13 بازی را برده و با تساوی به پایان رسیده است که خیلی خوب است و با ذکر کیروش نباید به او فشار بیاوریم. علاوه بر این اسکوچیچ در شرایط سختی تیم ملی را از ویلموتس تحویل گرفت که در زمان برانکو هم به همین شکل تجربه کردیم و واقعا شرایط به گونه ای بود که صعودمان به اما و آف سقوط کرد. کیروش مربی خوبی بود و تاثیر مثبتی در فوتبال ما داشت. هرچند اخیراً با مربیان لیگ چالش هایی داشتم و حاشیه هایی ایجاد کردم، اما از نظر فنی هرگز او را زیر سوال نبردم و واقعاً کار ارزشمندی انجام داد، اما حالا باید دوباره این کار را انجام دهیم. فراموشش کن.

دیدگاهتان را بنویسید