حمله شدید به یحیی; مشکل بزرگ پرسپولیس مشخص شد

حمله شدید به یحیی;  مشکل بزرگ پرسپولیس مشخص شد

بهزاد داداش زاده پیشکسوت فوتبال در گفتگو با لیست تیم ملی گفت: لیست تیم ملی از اختیارات سرمربی تیم ملی است، دلیل و منطق اسکوچیچ برای دعوت نکردن مهدی طارمی چیست؟ به هر حال بازیکن ایده و نظر دارد و باید قدردان باشیم که بازیکن نظرش را کاملا صادقانه بیان می کند. شاید سرمربی تیم ملی از طارمی ناراحت باشد اما نباید منافع تیم ملی فدای یک نفر شود و در این شرایط سرمربی باید سرسختانه نتیجه گیری تیم ملی را تهدید کند. بنده عزیز این مشکل حل شد.

وی افزود: تیم ملی ایران شایستگی حضور در جام جهانی را دارد و این اتفاقات می تواند به ضرر تیم ملی باشد، از منظر دیگری هم می توان به این مسائل نگاه کرد، به نظر می رسد بعد از بازی ایران و جنوب اتفاقی افتاده است. کره.”

داداش زاده درباره وضعیت پرسپولیس در این فصل گفت: نمی توانیم درباره وضعیت پرسپولیس اظهار نظر کنیم. همه چیز در مورد عملکرد سرخپوشان مشخص است. همانطور که قبل از بازی با استقلال تاجیکستان گفتم پرسپولیس با مشکلاتی مواجه است. او با همین مشکلات به مصاف تاجیکستان و الهلال رفت و لیگ را با مشکلات فراوان آغاز کرد. مدیرعامل پرسپولیس باید تولیدکننده پول باشد و به وضعیت باشگاه پرسپولیس پایان دهد. کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس بی قرار و با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند.

وی افزود: در مورد جوایز آسیایی پرسپولیس بیش از 80 درصد مشکلات این تیم حل می شود. چرا پرسپولیس علاقه ای به تکرار موفقیت ها ندارد؟ کاملاً مشخص است که پنج قهرمانی متوالی نشانه سرمربی و بازیکنان و مدیرانی است که بر مشکلات فائق آمدند اما در حال حاضر کشور سوم موفق نیست و فضای مجازی بر مشکلات پرسپولیس می افزاید. پرسپولیس این روزها به دلیل عدم مدیریت خوب بازی نمی کند. پرسپولیس بیمار است و اخلاق لازم را ندارد.

داداش زاده در پایان گفت: طرفدارانش پنج سال است که از آن لذت می برند. اما امسال سال سختی را برای هواداران پشت سر می گذارد و هواداران با این وضعیت سال بدی را پشت سر خواهند گذاشت و عده ای می خواهند این لذت پنج ساله را برای هواداران تلخ کنند.

دیدگاهتان را بنویسید