مشکل ساپینتو مشخص شد: او معمولی و همیشه مست بود!

مشکل ساپینتو مشخص شد: او معمولی و همیشه مست بود!

پس از صحبت شب گذشته حجت کریمی علیه ساپینتو در برنامه شب های فوتبال، حالا درگیری های مجازی سرپرست مدیرعاملی و سرمربی سابق استقلال وارد فاز جدید و عجیبی شده است.

کریمی در شب های فوتبال اعلام کرد که ساپینتو 200 هزار یورو بیشتر از قرارداد 720 هزار یورویی، یک دوره سه ساله و سایر شرایط برای ادامه حضورش در استقلال می خواهد.

او نیز به آن سرمربی حمله کرد و اخراج او در فینال جام حذفی را دلیل شکست آبی ها از پرسپولیس اعلام کرد. کریمی همچنین مدعی است 100 مربی با رزومه خوب بیکار هستند اما ساپینتو ظرف چند روز به تیم جدیدی پیوست و این نشان می دهد که او از یک ماه پیش به دنبال جدایی بوده است.

این مسائل باعث شد تا ساپینتو با انتشار مطلبی به ادعای کریمی پاسخ دهد. این مربی پرتغالی نوشت که هرگز 200 هزار یورو یا قرارداد 3 ساله نخواسته و با دروغگو خواندن کریمی اعلام کرد که استقلال به مدیریت بهتری نیاز دارد نه فردی که تجربه فوتبالی نداشته باشد.

این اظهارات حالا با واکنش تند و عجیب سرپرست مدیرعاملی استقلال همراه شده است. جایی که کریمی مدعی است ساپینتو یک مربی معمولی و همیشه مست است.

در متن داستان کریمی آمده است:

«هواداران فهیم از باشگاه استقلال

تلاش های ما برای انتخاب سرمربی شایسته برای تیم استقلال با حضور آقای نکونام به نتیجه رسید و اکنون با هماهنگی ایشان در تلاش هستیم تا تیمی قدرتمند در خور قهرمانی بسازیم.

در این مرحله به نظر من جایز نیست که جواب افراد مشهوری که برای رسیدن به اهدافشان به استقلال آسیب زیادی زدند، کسانی که یک مربی معمولی را که همیشه مست بود، چند برابر به استقلال وادار کردند تا به اهدافشان برسد. حق دلالشان است و حالا که دستشان از باشگاه مخفف شده از زبانش به استقلال حمله می کنند.

فرصت های زیادی برای پاسخگویی با اسناد و مدارک وجود دارد اما در این شرایط باید با نظر سرمربی و بدون دخالت این دلالان یک تیم قدرتمند را ببندیم. خدا کنه با اتحاد و همبستگی بین خودمون برای قهرمانی بجنگیم.

ارادتمند سید حجت کریمی

به نظر می رسد این ماجرای کریمی باز هم با واکنش ریکاردو ساپینتو مواجه شود تا درگیری های طرفین بیشتر شود. سرمربی سابق استقلال در استوری خود نوشت که نمی تواند با این مدیریت مذاکره کند و برای دریافت مطالباتش پیگرد قانونی می کند، بنابراین با این ماجرای کریمی و عصبانیت احتمالی ساپینتو باید به طور جدی از آبی ها شکایت کند.

دیدگاهتان را بنویسید