مدیران استانی در بن بست مانده اند یا می روند! / مدیر کل عصبانی مست در کانون توجه

ساعت: 13:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793290

اگرچه شاهچراگی فرماندار کوم تلویحاً تغییر صددرصدی فرمانداران استان را رد کرده است، اما همچنان فرمانداران این استان نامعلوم هستند یا می روند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کوم، انتصاب فوری فرمانداران کوم در دولت سیزدهم شاید یکی از اصلی ترین برنامه های این روزهای استانداری کوم باشد، به ویژه پس از آن که آیت الله رئیسی رئیس جمهور خواستار تغییر شرایط کنونی کشور شد که قطعا این روند به سمت دولت خواهد رفت. به ضرر استان قم

در این میان باید گفت که بهرام سرمست فرماندار سابق کوم هیچگاه گرایش اصلاح طلبانه خود را کتمان نکرده است اما همچنان یکی از معدود فرمانداران پرتلاش استان در یک دهه اخیر است.

او جانشین ساکون صادقی و البته دولت جنجالی صالحی منش در استان کوم بود.

اگرچه انتصاب های او در ماه های اخیر با سر و صدای زیادی همراه بوده است، اما نمی توان به راحتی گلایه ها و انتقادات او را از یکی از مدیران ارشدش کنار گذاشت.

وی در آخرین جلسه خود به طور غیرمستقیم از احتمال انتخاب فرماندار جدید کوم گلایه کرد. من آقای صبوری، مدیرکل راه و شهرسازی را برکنار می کنم.

این انتقادات تند فرماندار سابق کوم از مدیران و جمعی از سرمایه گذاران استان کوم در آخرین روز حضور وی در استان کوم صورت گرفت به طوری که همه نگاه ها به سمت مدیرکل راه و شهرسازی جلب شد.

حالا با روی کار آمدن شاهچراگی، مدیرکل راه و شهرسازی دوباره در کانون توجه قرار گرفته است، اولی دولت قبل است که نشان می دهد چقدر برای اجرای این شعار وقت گذاشته شده است.

بنابراین انتخاب مدیرکل راه و شهرسازی نه تنها در کوم بلکه در سایر استان ها قطعا با شیدایی انجام می شود و باید منتظر ماند و دید شاهچراگی کاری می کند که سرمست نمی تواند انجام دهد یا باید منتظر ماند. برای ادامه در مدیریت کل راه و شهرسازی استان قم صبور باشید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید