معامله گران راحت با آلودگی صوتی

زمان: 09:51
منتشر شده در: 1400/07/17
کد خبر: 1774424

فروشندگانی که در خیابان وانت یا گاری می فروشند ، علاوه بر ایجاد ترافیک ، آرامش مردم را بر هم می زنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اروم نیوز ، این روزها شاهد وانت بارهای زیادی در خیابان های ارومیه هستیم که از شهرهای اطراف به ارومیه می آیند و در خیابان و جاده برای توقف میوه و سبزیجات بدون ترس از جریمه متوقف می شوند که ممکن است تصادفی باشد و در نتیجه سهل انگاری برخی افراد می تواند منجر به تصادف رانندگی شود. این سال قابل بحث است که چرا مقامات مسئول با این مشکل برخورد نمی کنند و این ون ها را از جاده ها و خیابان ها جمع آوری نمی کنند.

وانت هایی که به دلیل پارک نادرست در خیابان ها باعث تردد می شوند. افرادی که ماشین خود را برای خرید در مکان نامناسبی رها می کنند ، ترافیک را نیز افزایش می دهند. هر دو طرف در این زمینه بی مسئولیت هستند و باعث آلودگی صوتی می شوند.

اگرچه شهرنشینی شیوه زندگی بسیاری از مردم را تغییر داده است و بسیاری از مردم با هم ضروری ترین اجناس خود را از فروشگاه های زنجیره ای بزرگ شهر می خرند و تاجران و تجار را متوقف کرده اند ، اما عابران پیاده از دایره زندگی مدرن و ماشینی خارج نشده اند ، یا میوه و سبزیجات می فروشند یا دلالان و فروشندگانی که هیچ مکان ثابتی در تجارت و مغازه ندارند و تنها سرمایه آن شأن یک وانت بار یا یک چرخ دستی چهار چرخ است.

علاوه بر وانت ، دور تا دور شهر نیز وجود دارد تا بتوانید از طریق فروش میوه و سبزیجات امرار معاش کنید. آنها یک روز در یک محله هستند و روز دیگر در محله ای دیگر. برای آنها زمان اهمیتی ندارد و از صبح تا عصر از کوچه به کوچه ای دیگر می روند تا بیشتر بفروشند و درآمد بیشتری کسب کنند.

برای آنها مهم نیست که صدای وحشتناک و گاه آزاردهنده بلندگوی کرامت مردم را آزار می دهد. اگر ساعت 3 بعد از ظهر است و مردم در حال استراحت هستند ، صدایی که در قسمت پشتی پیاده رو پیچیده و آرامش همسایگان را مختل می کند ، صدای سخنگوی فروشنده و جمع آوری زباله است.

دود ناشی از چنین مشاغل جعلی که باعث ایجاد اختلال در استراحت و آرامش افراد می شود ، به چشم شهروندانی می افتد که گاهی بیمارانی در خانه دارند که نیاز به استراحت دارند یا دانشجویانی که در امتحانات و فصل کنکور درس می خوانند.

ون های مسافرتی در هر زمان از شبانه روز آزاردهنده و آزاردهنده هستند. بر اساس قانون تخلفات راهنمایی و رانندگی ، استفاده از بلندگوها و نصب آنها بر روی خودروها ممنوع است ، چه بسا استفاده مکرر از آنها به منظور جلب مشتری به مشاغل خود.

به نظر می رسد سازماندهی و مونتاژ این ترامپ ها و وانت ها که با فعالیت آنها هم مزاحم مردم می شود و هم ترافیک شهری را افزایش می دهد ، ضروری به نظر می رسد و شهرداری و پلیس باید این مشکل شهری را جدی بگیرند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید