معاون ارتباطات باشگاه استقلال سیم آخر را زد

معاون ارتباطات باشگاه استقلال سیم آخر را زد

نوری فر درباره صحبت های محمدرضا احمدی در شبکه سه بعد از قهرمانی استقلال گفت: باید آن شب یا دیروز به اظهارات او اعتراض می کردیم اما نخواستیم با این بحث ها ساعات شیرین پس از قهرمانی را تحت تاثیر قرار دهیم. آقای احمدی بارها ثابت کرده که طرفدار کدام تیم است. دو سال پیش صدای او در پشت صحنه یک برنامه زنده در حالی که برای استقلالی ها شعار می داد شنیده شد و برای ایجاد تحولی بزرگ به سراغ دوستان استقلالی خود رفتند تا با چند داستان حمایتی اعتراض گسترده هواداران استقلال را جمع کنند. از سوی دیگر بارها شنیده ایم که برخی از مهمانان دعوت شده به این برنامه می گویند در جریان مسابقات استقلال در استودیو عده ای از شکست استقلال هیجان زده شده اند.

مدیر رسانه ای تیم استقلال افزود: اینکه مجری و خبرنگار تخصصی فوتبال دو روز مانده به بازی استقلال با فولاد، اطلاعیه رسمی سازمان لیگ درباره شرایط قهرمانی را نخوانده اند، باور کردنی نیست. او با اظهارات کذب خود باعث نگرانی و شبهه هواداران استقلال شد و حیف است که این اظهارات ناشیانه یا مغرضانه توسط برخی رسانه ها که حامیان اصلی تیم رقیب نیز هستند نقل شود! جالب اینجاست که خود باشگاه رقیب به خاطر قهرمان نشدن خود از هوادارانش عذرخواهی کرد و همین موضوع ضرب المثل جام را داغتر از خاکستر می کند. کمترین انتظاری که از یک برنامه فوتبال برتر می رفت عذرخواهی فوری از حضار به خاطر اطلاعات نادرست مجری بود.

نوری فر با اشاره به دستور سرمربی تیم استقلال پس از قهرمانی گفت: دیروز آقای مجیدی از همه اعضای تیم خواست که در آخرین روز لیگ در برنامه های تلویزیونی حاضر نشوند و مطمئن باشند که بعد از قهرمانی چون باشگاه و برتر با توجه به عملکرد او در این فصل مقابل استقلال همکاری نخواهند کرد و در نهایت باید محکم ایستاد و به این مردم نشان داد که در عصر دیجیتال و شبکه های اجتماعی و این حجم از رسانه های تصویری دیگر نمی توان انحصاری به مسائل نگاه کرد. و موقعیت نادرست مانند سال های گذشته.

دیدگاهتان را بنویسید