معاون استاندار مازندران: تیم های بازرسی از استراحتگاه ها و مراکز اقامتی برای مقابله با حجاب تشکیل می شود.

روح اله سلگی در جلسه کاری گروه عفاف و حجاب مازندران با حضور مدیران فرهنگی و اجرایی و وبینار استانداران استان افزود: فرهنگ حجاب و حجاب یکی از مولفه های پایدار پیشرفت انقلاب اسلامی است. .

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای تبدیل این موضوع به چالش در کشور گفت: برخورد فرهنگی با پدیده حجاب و مقابله با مظاهر فرهنگ منحط غربی رویکرد اصلی در کشور است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز و هجوم مسافران به این استان، به آسیب های فرهنگی ناشی از فرهنگ وارداتی به ویژه در غرب استان اشاره کرد و افزود: استانداران باید بسته هایی را در سه ارتباط ارائه کنند. محورها و شهرک های گردشگری مازندران در ایام نوروز، فرهنگی متناسب با فرهنگ معنوی میهن علویه را پیاده سازی کنند.

سلاقی رویکرد برنامه های دولت در حوزه عفاف و حجاب را فرهنگی و تبیینی دانست و افزود: تشکیل تیم های بازرسی از تفرجگاه ها و مراکز اقامتی استان برای مقابله با پدیده حجاب در دستور کار قرار می گیرد.

وی با انتقاد از بی تدبیری و بی برنامگی برخی نهادها در حوزه عفاف و حجاب، افزود: دشمن با فشار رسانه ای سعی دارد ما را در حوزه حجاب و حجاب منفعل کند که باید با حفظ و تقویت به وظیفه انقلابی خود عمل کند. روحیه جهادی در این عرصه انجام دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید