مازندران متولی مقاصد گردشگری کشور در نوروز است/ 93 درصد ظرفیت مراکز اقامتی تکمیل شده است.


ساعت: 10:02
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817338

روح اله سلگی از قرار گرفتن استان مازندران در صدر آمار سفرهای نوروزی تا امروز خبر داد و گفت: بر اساس آمار اعلام شده، مازندران تا سوم فروردین در صدر سفرهای نوروزی قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، روح اله سلگی شب گذشته در بازدید از آخرین وضعیت خدمات رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی در محور هراز، خاطرنشان کرد: پس از حدود دو سال محدودیت بر روی تاج و رفع این محدودیت ها حجم سفر در در کل کشور گفت: خوشبختانه بر اساس پیش بینی ها تعداد زیادی سفر در نوروز توسط هموطنان از نقاط مختلف کشور به مازندران در حال انجام است.

سلگی افزود: بر اساس آمارهای منتشر شده در حال حاضر مازندران از سال 1401 تا سوم فروردین در صدر آمار سفرهای نوروزی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بالغ بر 93 درصد از ظرفیت مراکز اقامتی مازندران اعم از هتل ها، هتل آپارتمان ها و متل ها، مجتمع های گردشگری، مسافرخانه ها، اقامتگاه ها و واحدهای بوم گردی در استان تکمیل شده است، یادآور شد: تعداد مسافران و گردشگران این استان است. نوروزی از 25 اسفند سال گذشته تا بامداد سوم فروردین 1401 در دور اول سفرهای نوروزی به مازندران سفر کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 50 درصد افزایش داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران همچنین به حضور تیم های نظارتی و بازرسی به ویژه در سایت های خدمات اجتماعی و جاده ای استان اشاره و تصریح کرد: از پمپ بنزین ها، مغازه های سوغات و مواد غذایی و … بازدید می کند. با متخلفانی که از قوانین و مقررات تخلف کنند برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید