معاون وزیر امور خارجه امروز با انریکه مورا در اسپانیا دیدار خواهد کرد

ساعت: 14:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۱
کد خبر: 1783647

معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز در دیدار با همتای اسپانیایی خود با انریکه مورا هماهنگ کننده کمیسیون مشترک شورای امنیت سازمان ملل در مادرید دیدار و گفت و گو می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی باقری معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برای چهارمین مقصد سفر خود به چند کشور اروپایی صبح امروز (جمعه) وارد مادرید شد.

او در حال حاضر با آنجلوس مورنو، معاون وزیر خارجه اسپانیا در حال مذاکره است. در این نشست همچنین مدیران کل امور خارجه و سیاست امنیتی و خاورمیانه اسپانیا نیز حضور خواهند داشت و موضوعات مرتبط با روابط دوجانبه، منطقه ای، بین المللی و هسته ای مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

قرار است تا ساعاتی دیگر حفاری با انریکه مورا، هماهنگ کننده کمیسیون مشترک جمهوری اسلامی ایران در سفارت جمهوری اسلامی ایران دیدار و درباره مذاکرات آتی در وین گفتگو کنند.

بیل مکانیکی و مورا در 26 نوامبر در بروکسل و در 22 اکتبر در تهران دیدار کردند.

علی باقری در سفر اخیر خود به اروپا به پاریس، برلین و لندن سفر کرد و در آنجا با همکاران خود دیدار و درباره دور جدید مذاکرات ایران و 1+5 و روابط دوجانبه گفتگو کرد.

ایران و گروه 1+5 (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) قرار است 28 دسامبر در وین دیدار کنند.

معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بارها تاکید کرده است که هدف اصلی مذاکرات آتی در وین رفع تحریم های غیرقانونی اعمال شده علیه مردم ایران است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید