معرفی سایت دریافت کد بورسیه فرهنگیان

معرفی سایت دریافت کد بورسیه فرهنگیان

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان
برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان باید به سایت my.medu.ir مراجعه کنید.

فیش حقوقی فرهنگیان
سایت سامانه فرم حقوقی مربیان my.medu.ir سامانه جامعی است که برای استفاده فرهنگیان و فرهنگیان سراسر کشور راه اندازی شده است. تمامی معلمان آموزش و پرورش که دارای کد کارمندی هستند می توانند به راحتی وارد این سامانه شده و فیش حقوقی سال مورد نظر خود را دریافت کرده و در صورت نیاز آن را چاپ کنند.

سامانه همگام فیش های حقوقی فرهنگیان
معلمان تا سال گذشته باید به سامانه همگام فیش حقوقی معلمان به نشانی fish.medu.ir مراجعه می کردند و در صورت داشتن رمز همگام می توانستند آن را دریافت کنند و پسورد سایت همگام زمانی در اختیار معلمان قرار گرفت که مدیر سازمان مدرسه آنها را در سامانه همگام ثبت کرده است و در صورتی که به هر دلیلی مانند فراموشی یا نداشتن رمز عبور همزمان معلمان موفق به ورود به سامانه فیش حقوقی معلمان نشدند باید با مدیر مدرسه تماس بگیرند.

اما امسال با توجه به تغییرات سیستم کلی در آموزش و پرورش، معلمان برای ورود به سامانه my.medu.ir و دریافت فیش حقوقی نیازی به داشتن رمز همگام سازی ندارند، بلکه تنها با داشتن کد ملی می توانند وارد پنل کاربری شوند. و شماره شخصی به سایت مراجعه کنید و از امکانات مختلف آن استفاده کنید. همچنین معلمان و مربیان شاغل می توانند با ورود به این سامانه، حکم انتخاب شغل خود را دریافت کنند. داوطلبان می توانند برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به مقاله لینک زیر مراجعه کنند.

سایت آموزشی اداره کل استان خراسان رضوی
همکار گرامی می توانید از سایت MY.MEDU.IR نیز برای دریافت فیش حقوقی اقدام نمایید. اگر رمز عبور خود را در سایت فوق فراموش کردید، می توانید از لینک رمز فراموش شده استفاده کنید.

در حال حاضر بیش از 80 درصد معلمان عضو صندوق ذخیره هستند. برای بهره مندی از سهم کامل دولت و سود 100 درصدی، می توانید سهام خود را تا سقف 5 درصد حقوق خود افزایش دهید. کارمندان باید از شماره شخصی خود به عنوان نام کاربری و به طور پیش فرض از کد کشور با صفرهای ابتدایی به عنوان رمز عبور خود استفاده کنند.

همکاران بازنشسته می بایست از شماره حساب به عنوان نام کاربری بدون صفرهای جلو و به صورت پیش فرض از کد پرسنل به عنوان رمز عبور استفاده کنند و پس از ورود به سایت امکان تغییر رمز هر دو گروه وجود دارد. بازنشستگان – بازنشستگی

سایت صندوق پس انداز فرهنگیان www.szf.ir ثبت کد سهام
بر اساس اعلام بسیاری از شرکت های صندوق پس انداز فرهنگیان که وارد بورس شده اند، بازنشستگان عضو صندوق پس انداز فرهنگیان برای استفاده از سهام این شرکت و دریافت آن باید وارد سایت صندوق پس انداز فرهنگیان szf.ir و کد سهام خود را وارد کنید تا شرکت ها بتوانند بخشی از واحدهای خود را بین اعضای صندوق توزیع کنند.

البته لازم به ذکر است مستمری بگیران فرهنگی که قبل از سال 1393 بازنشسته شده اند باید کد سهامی خود را در سایت saham.tadbir-atlas.ir و بازنشستگان فرهنگی که بعد از سال 1393 بازنشسته شده اند، اطلاعات کد مبادله ای خود را در سایت ثبت کنند. szf.ir. در ادامه جهت راهنمایی بیشتر کاربران نحوه ورود به سایت صندوق پس انداز فرهنگیان www.szf.ir و ثبت کد بورسی شرح داده شده است.

ابتدا آدرس وب سایت szf.ir را در مرورگر خود وارد کنید. پس از ورود به سایت، از منوی اصلی سایت، روی «امور اعضا و استان ها» کلیک کنید و روی گزینه «مشاهده وضعیت» کلیک کنید.

در صفحه بعد اطلاعات مورد نیاز مانند کد ملی، کد پرسنلی، تاریخ تولد و شماره شناسنامه را وارد کنید.

پس از ورود به پنل کاربری شخصی مراحل و مراحل مربوط به ثبت کد مبادله ای را دنبال کنید. متقاضیان توجه داشته باشند که استفاده از سهام صندوق ذخیره معلمان شرایط خاصی ندارد و کلیه معلمان اعم از معلمان شاغل و بازنشسته می توانند با ثبت کد سهام خود در سامانه www.szf.ir از تسهیلات این سهام استفاده کنند.

واگذاری سهام به شرکت های صندوق ذخیره فرهنگیان از فروردین
مدیرعامل موسسه صندوق پس انداز فرهنگیان گفت: واگذاری سهام شرکت های صندوق به اعضای این موسسه از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می شود. حمیدرضا نجف پور کردی با اعلام خبر آغاز به کار سهام شرکت ها اظهار داشت: در تقسیم سهام صندوق بین اعضا اصل بر رعایت عدالت است و هر یک از علما که یک ریال سهم دارند. اموال، ارزش موسسه باید به طور کامل پرداخت شود.

وی با بیان اینکه واگذاری سهام موسسه مدرسین به صورت مرحله ای انجام می شود، افزود: واگذاری سهام به معلمان به صورت کاملا دقیق، حساب شده و اطمینان بخشی انجام می شود. تا به کسی ستم نشود; بنابراین در مرحله اول سهام مستمری بگیران به آنها واگذار می شود.

مدیرعامل صندوق پس انداز فرهنگیان با تاکید بر اینکه واگذاری سهام به فرهنگیان تا آخرین شرکت و سهام صندوق ادامه خواهد داشت، گفت: بر اساس اساسنامه موسسه، اعضا سهام شرکت و سهم مالکیت خود را دریافت خواهند کرد. ارزش موسسه در زمان بازنشستگی؛ بنابراین سهام اعضای شاغل توسط صندوق اداره می شود و در زمان بازنشستگی به آنها ارائه می شود.

معلمان کد بورسیه دریافت می کنند
نجف پور کردی بر اهمیت اطلاع رسانی هر فرهنگی در خصوص طرح ارزشی اموال تاکید کرد و اظهار داشت: مستمری بگیران می توانند برای مشاهده صورت وضعیت به سایت موسسه به نشانی https://www.szf.ir و یا مستقیما از https://mb.szf مراجعه کنند. دات آی آر وارد سامانه گزارش وضعیت عضو شده و کد سهام و شماره همراه خود را در قسمت اطلاعات شخصی وارد کنید تا سهام صندوق به آنها اختصاص یابد.

وی ادامه داد: افرادی که کد بورسی ندارند به سایت سجام و یکی از کارگزاران مراجعه و کد سهام خود را دریافت و سپس در سایت موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان ثبت کنند.

نجف پور کردی بیان کرد: در زمان واگذاری سهام عدالت کامل رعایت شد و سهام فرهنگیان که بعدا کد سهامی خود را ثبت می کنند نزد صندوق نگهداری می شود و در مراحل بعدی به آنها واگذار می شود.

وی افزود: هر سهام شرکتی به بازنشستگان داده شود، می توانند آن را مدیریت کرده و بفروشند و صندوق هم دخالتی نخواهد داشت.

مدیرعامل موسسه صندوق پس انداز فرهنگیان تصریح کرد: درخواست ما از اعضای موسسه و در درجه اول از مستمری بگیران، بازنشستگان و خانواده های متوفیان این است که اطلاعات بورس را در سایت موسسه ثبت کنند تا بتوانیم با هماهنگی سازمان بورس و ارائه سهام به آنها پیش برویم.

ثبت کد سهامی در صندوق ذخیره فرهنگیان بازنشستگان فرهنگی پس از سال 1394
یکی از تسهیلاتی که در اختیار معلمان شاغل و بازنشسته قرار می گیرد، امکان ثبت بورس در صندوق ذخیره معلم است. دانشجویان جهت ثبت کد سهامی ملزم به وارد نمودن اطلاعات موجودی خود می باشند.

کارمندان و افرادی که بعد از سال 1394 بازنشسته شده اند می توانند از طریق سایت szf.ir وضعیت اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان را وارد کرده و کد سهام خود را در قسمت مشخصات کارکنان وارد کنند.

افرادی که قبل از سال 1395 بازنشسته شده اند می توانند کد سهامی خود را از طریق سامانه saham.tadbir-atlas.ir وارد کنند.

حال ممکن است با این سوال مواجه شویم که چگونه کد صرافی بگیریم، در پاسخ به این سوال باید بگوییم که برای دریافت کد صرافی لازم است هر فرد ابتدا به سایت Sejam Sejam.ir مراجعه کرده و آن را تکمیل کند. ثبت. پس از دریافت پیامک با کد 10 رقمی، در Sejam احراز هویت شده و کد مبادله ای خود را دریافت خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید