30 هزار بورسیه در طرح جهاد آموزشی بسیج فرهنگیان از خراسان جنوبی


ساعت: 14:56
تاریخ انتشار: 1401/02/11
کد خبر: 1835913

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی گفت: در طرح جهاد آموزشی بسیج فرهنگیان تاکنون 30 هزار نفر از دانش آموزان بی بضاعت استان کمک آموزشی دریافت کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، علی قاسمی امروز در دیدار اعضای اندیشکده بسیج فرهنگیان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: در دو سالی که از وقوع ولیعهد می گذرد، معلمان خراسان جنوبی تلاش های جهادی در این زمینه داشته اند. تحصیلات.

رهبر بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی ادامه داد: در این مدت بیش از 30 هزار ساعت آموزش به دانش آموزانی که در دوران ولیعهد به تلفن همراه و اینترنت دسترسی نداشتند در قالب طرح جهاد آموزش بسیج فرهنگیان ارائه شد.

وی گفت: همچنین در مجتمع آموزشی 7.5 میلیارد تن کمک های نقدی و غیرنقدی در قالب کمک های مومنانه بین نیازمندان توزیع شده است.

رئیس آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: در هفته تجلیل از مقام معلم امسال در خراسان جنوبی به 54 معلم نمونه استانی و 6 معلم نمونه کشوری تقدیر می شود.

سید علیرضا موسوی نژاد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و معلمان جان باخته بر اثر بیماری عروق کرونر گفت: معلمان همکار در دوران تاج گذاری رنج زیادی کشیدند و البته تجربیات خوبی نیز کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: نبود برنامه های آموزشی آسیب جدی به دانش آموزان در مسائل تربیتی، فرهنگی و اخلاقی وارد کرده است و بهبود این وضعیت در آموزش و پرورش زمان بر است.

رئیس آموزش و پرورش خراسان جنوبی تاکید کرد: برای رسیدن به جامعه مدنظر مقام معظم رهبری در حوزه تعلیم و تربیت نیازمند همکاری خطبا و امامان جمعه و همکاری اولیای دانش آموزان هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید