معرفی 12 واحد تولیدی متخلفین در خراسان شمالی در دستگاه قضایی


ساعت: 14:39
تاریخ انتشار: 24.07.1401
کد خبر: 1903697

مدیر نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد؛

طاهره اعرابی با اشاره به اینکه 192 واحد تولیدی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی قرار گرفتند، گفت: بر اساس بازرسی های انجام شده، 12 واحد تولیدی دارای تخلف به مراجع قضایی ارجاع، 50 پروانه ساخت، 103 پروانه تمدید و 19 مورد نیز صادر شد. درخواست تجدید نظر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ طاهره عربی مدیر نظارت بر غذا و آشامیدنی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصرترک در بجنورد با اشاره به اینکه 192 واحد تحت پوشش این دانشگاه فعالیت می کنند، گفت: در ابتدا در نیمه اول سال جاری 347 مورد بازرسی از این بلوک ها انجام شد.

وی با تاکید بر نظارت مستمر بر فعالیت مراکز تولید و بسته بندی مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و بهداشتی، سردخانه ها، انبارهای نگهداری مواد غذایی، عمده فروشی ها و … گفت: نظارت بر اجرای ضوابط و مقررات فنی و بهداشتی مواد غذایی، نوشیدنی ها، لوازم آرایشی و بهداشتی و معرفی متخلفان به مراجع ذیصلاح به منظور حفظ سلامت مردم از وظایف ماست.

اعرابی به فعالیت های مدیریتی معاونت غذا، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: طی این بازرسی ها 12 واحد تولیدی متخلفان به مراجع قضایی معرفی و 50 پروانه تولید صادر شد. 103 پروانه ساختمانی تمدید و به 19 شکایت رسیدگی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید