معرفی 150 نفر از بانوان مازندرانی برای تصدی پست های رهبری به استاندار

ساعت: 15:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801921

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استان مازندران اعلام کرد؛

سمیه قاسمی طوسی از معرفی 150 نفر از بانوان استانداری مازندران برای تصدی پست های رهبری در سال جاری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سمیه قاسمی طوسی امشب در نشست خبری روز زن و مادر، با بیان اینکه هر شش ماه یک بار در سامانه برنامه هایی در حوزه های مختلف اجرا می شود و معاونت زنان ریاست جمهوری بر فعالیت ها نظارت دارد، اظهار کرد: فرشتگان تاریخی لشکر، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز حوزه. از ایثار و شهادت.
وی با بیان اینکه جمعیت مازندران به سرعت در حال پیر شدن است، گفت: اقبال کم جوانان برای ازدواج و پیری جمعیت به دلیل مشکلات اقتصادی و فرهنگی است.
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استان مازندران با اشاره به اینکه سمناس در مناطق آسیب پذیر به خوبی فعالیت کرده است، افزود: طرح آموزش دستیاران در حوزه قاچاق زنان به منظور توسعه فرهنگ حرکت اجرا شد.
قاسمی گفت: الزام جدی زنان کارمند ارتقای جایگاه مدیریتی خود است که نیازمند توجه ویژه است.
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استان مازندران افزود: در حوزه حاکمیتی شهرداران و مدیران کل و معاونان نسبت به سال ۹۴ ۵۰ درصد افزایش داشته است.
این مسئول با اشاره به اینکه فهرستی از بانوان توانمند برای تصدی پست های رهبری به استاندار مازندران ارائه شده است، ادامه داد: در حال حاضر 35 مدیر میانی و 274 مدیر زن کلیدی در استان داریم.
قاسمی خواستار ایجاد نمایشگاه دائمی محصولات کارآفرینی بانوان در شهرستان ها شد و گفت: دفتر وزارت امور خارجه در مازندران باید دستاوردهای هنری زنان و مردان توانمند را به صورت مجازی ارائه کند.
این مسئول با بیان اینکه زنان کارآفرین باید در حوزه حقوق خود مطالباتی داشته باشند و اداره کل بانوان و خانواده استانداری نیز به دنبال تسریع در مطالبات این قشر است، گفت: محصولات مشاغل خانگی نیز با همکاری این اداره کل امضا می شود.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از برگزاری بیش از 200 برنامه در استان در قالب نشست، همایش و بازدید به مناسبت روز زن خبر داد و گفت: غبار روبی گلزار شهدا در شهرستان ها، برگزاری مراسم مشترک روز زن در ساری، دیدار با بانوان کارآفرین بابلسر، همایش تجلیل از بانوان نمونه استان ساری، بازدید از نمایشگاه توانمندسازی نوشهر و دیدر، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری جشنواره صبر و مقاومت قائمشهر نمایشگاه توانمندسازی بانوان یکی از مهمترین برنامه های این هفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید