معضل بزرگ مدافع جنجالی برای بازگشت به استقلال

معضل بزرگ مدافع جنجالی برای بازگشت به استقلال

محمدحسین مرادمند مدافع باتجربه ای که در نیم فصل گذشته لیگ برتر به دلیل سربازی مجبور به ترک استقلال شد حالا قرار است به این تیم بازگردد.

مرادمند در آن زمان به عنوان سرباز به ملوان پیوست و با اینکه در لیگ دسته اول برای این تیم بازی نکرد اما همچنان یکی از اعضای این تیم محسوب می شود. این مدافع باتجربه که سابقه دعوت به تیم ملی را نیز دارد در هفته های گذشته برای دریافت کسری سرویس اقدام کرده و عملکرد خوبی داشته است. بر این اساس تا چند روز دیگر دوران سربازی این بازیکن به پایان می رسد و با دریافت کارت پایان خدمت می تواند به استقلال بازگردد.

مرادمند همچنین با مسئولان باشگاه درباره بازگشت به استقلال صحبت کرده است. به دلیل سربازی نیم فصل از قراردادش باقی مانده بود که با باشگاه به توافق رسید و آن قرارداد را تا پایان لیگ بیست و دوم تمدید کرد.

اگرچه شرایط برای بازگشت مرادمند مهیا است اما این بازیکن در حال حاضر در تمرین استقلال حضور ندارد. تمرین استقلال از امروز آغاز می شود اما مرادمند در این تمرین غایب خواهد بود. مرادمند طبق قانون همچنان یک سرباز در اختیار باشگاه ملوان است و تا زمانی که کارت پایان خدمت خود را دریافت نکند نمی تواند به تمرین استقلال برود.

بر این اساس او به احتمال زیاد کمی دیرتر و در ابتدای مردادماه به تمرینات استقلال بازمی گردد و زیر نظر کادر فنی کار خود را آغاز خواهد کرد. البته مرادمند با برنامه ریزی کادرفنی استقلال این روزها به شدت تلاش خواهد کرد تا از نظر بدنی از دیگر بازیکنان عقب نماند و بتواند در ابتدای مسابقات لیگ به آبی پوشان پایتخت کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید