معلمان دوستانه با این آزمون شامل رتبه بندی معلمان می شوند

معلمان دوستانه با این آزمون شامل رتبه بندی معلمان می شوند

یوسف نوری پس از جلسه امروز کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس درباره بازگشایی مدارس و دانشگاه ها، از نگرانی اعضای این کمیسیون در خصوص بازگشایی مدارس و دانشگاه ها تشکر کرد و گفت: با تلاش های صورت گرفته در ستاد مهر پروژه 4 ماه گذشته بخش مهمی از نیازمندی ها به ویژه در حوزه نیروی انسانی حل شده است و امیدواریم در آغاز سال تحصیلی مشکلی نداشته باشیم.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: مبلغ دو هزار میلیارد تومان نیز برای سرانه مدارس در نظر گرفته شده است که در دو مرحله پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه البته همچنان نیازمند کمک خیرین هستیم، افزود: کمپین های مختلف لوازم التحریر در سراسر کشور راه اندازی شده است و این کمپین ها با همکاری آموزش و پرورش سازماندهی و برگزار می شود و قصد داریم یک میلیون لوازم التحریر برای یک میلیون تومان تهیه کنیم. از دانش آموزان

نوری درباره علت گرانی لوازم التحریر در بازار نیز گفت: طی جلسه ای که با سومات داشتیم مقرر شد این وزارتخانه متولی ساماندهی بازار باشد، بنابراین ضمن نظارت بر قیمت ها، عرضه لوازم التحریر نیز می تواند انجام شود.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص پاسخ به سوالی مبنی بر اجرای قانون ارزشیابی معلمان نیز گفت: معلمان عزیز چون متضرر شده اند بر اساس ضوابط تعیین صلاحیت های حرفه ای و تخصصی اطلاعات خود را در سامانه سنجش معلم ثبت کنند. با این حال، این اطلاعات فقط یک بار توسط معلمان جمع آوری می شود و در آینده پر خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری خانه ملت مبنی بر درج قانون رتبه بندی معلمان مهرآفرین گفت: معلمان مهرآفرین از مجرب ترین معلمان آموزش و پرورش هستند که تا 15 سال سابقه همکاری در آموزش و پرورش دارند. آموزش و پرورش و بر اساس مصوبه دولت این معلمان واجد شرایط تحصیل هستند. و آموزش و پرورش وارد شد اما در قانون خدمات کشوری شرط استخدام برگزاری آزمون برای هر کارمند است، بنابراین مقرر شد در آموزش و پرورش و آموزش و پرورش آزمون داخلی برگزار شود تا تکلیف این معلمان به این معلمان مشخص شود. استخدام می شوند.

نوری گفت: معلمان مهرآفرین در صورت عدم کسب حد نصاب کافی در آزمون مذکور نگران نباشند می توانند در مراحل بعدی مجددا در آزمون شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید