معوقات ارزشیابی معلمان چه زمانی پرداخت می شود؟

معوقات ارزشیابی معلمان چه زمانی پرداخت می شود؟
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزشی فارس بر اساس آخرین اخبار رتبه بندی معلمان اعلام کرد: پرداخت مابه التفاوت معوقات بر اساس احکام صادر شده در دستور کار است.

مجید زارعی درباره آخرین وضعیت اجرای نظام ارزشیابی معلمان در استان فارس با اشاره به اینکه 57 هزار و 961 نفر در استان مشمول ارزشیابی هستند و در سامانه ثبت نام کرده اند، گفت: 52 هزار و 942 نفر مورد تایید ارزیابان قرار گرفته اند. تاکنون 25000 نفر از آنها محکوم شده اند و بقیه احکام به زودی صادر خواهد شد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزشی فارس با اشاره به اینکه صدور رأی رتبه بندی تا پایان سال جاری به اتمام می رسد، گفت: در حال حاضر 117 ارزیاب به سرعت در حال بررسی پرونده ها هستند که انشاالله این روند انجام شود. تا پایان سال تکمیل شود.

زارعی با اشاره به صدور حکم رتبه بندی 39 هزار و 600 فرهنگی شاغل و بازنشسته استان افزود: از این میان 4 هزار و 500 نفر از سال 1400 مستمری بگیر و مابقی فرهنگیان شاغل هستند.

زارعی با اشاره به اینکه 8000 مستمری بگیر مشمول رتبه بندی و 4500 نفر از آنها محکوم شده اند، افزود: پرداخت مابه التفاوت معوقات ما براساس تصمیمات در دستور کار است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزشی فارس با تاکید بر اینکه فرآیند رتبه بندی یک فرآیند مستمر است و رتبه ها در حال افزایش است، افزود: در استان فارس رتبه های یک تا پنج و معلمان و افرادی جدید داریم که تاکنون منصوب امسال نیز مشمول رتبه بندی هستند.

وی افزود: فرهنگیان معترض به حکم صادره از زمان صدور حکم و بررسی آن در سامانه 10 روز فرصت دارند تا اعتراض خود را در سامانه فرهنگیان به نشانی my.medu.ir ثبت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید