مقابله با مشترکان سوء استفاده کننده در دستور کار آبفا قرار دارد


ساعت: 20:00
تاریخ ارسال: 06/03/1401
کد خبر: 1892581

اداره آبفا شهرستان اسدآباد در پی انتشار مطلبی با عنوان «مسئولان آبفا باید مطالعه و اقدام کنند» در خصوص مصرف بی‌رویه برخی از شهروندان از آب در زمان بحران کم‌آبی، مدیریت آبفا شهرستان اسدآباد از برخورد با مشترکان سوءاستفاده‌کننده خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان خبرنگار این پایگاه خبری در مطلبی با عنوان «مسئولان آفا باید بخوانند و اقدام کنند» نوشت: بعد از کم آبی و قطعی های مکرر در شهر اسدآباد متاسفانه شاهد استفاده غیرضروری و غیرقابل تحمل آب بوده ام. برخی از شهروندان برای شستن خیابان ها و درب منازل خود.


از مسئولان آبفا انتظار می رود به جای بستن آب همه در شهر، بررسی کنند که چه کسانی خیابان ها، خودروها و درب های آنها را می شویند و برای آنها جریمه و اخطار صادر کنند..


امروزه برخی از شهروندان اسدآباد باعث زوال این منبع زندگی برای دیگران می شوند. این در حالی است که بسیاری از شهروندان مصرف بهینه آب دارند و حتی با بازگشت آب به لوله ها پس از بریدگی با افت فشار بیش از حد مواجه می شوند. بنابراین به شهروند خاطی باید هشدار داد.


در همین زمینه روابط عمومی آبفای شهرستان اسدآباد در واکنش به مطلب این رسانه نوشت: با وجود هشدارهای داده شده همچنان برخی از شهروندان از آب شرب برای مصارف غیر ضروری از جمله شستن فرش و … استفاده می کنند. حضور افسر پلیس گزارش می دهد و برخورد قانونی می شود در شرایط کم آبی کمی مسئولانه تر رفتار کنیم.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید