مبارزه و مقابله با فروشندگان مواد مخدر را در دستور کار قرار دادم

رئیس سابق نیروی انتظامی چالوس:

فرمانده سابق انتظامی چالوس گفت: مبارزه با فروشندگان مواد مخدر را در دستور کار قرار دادم و اصلی ترین ویژگی برنامه ما پاکسازی دو منطقه پلوژده و القلعه بود که به دغدغه مردم شهرستان تبدیل شده بود. .

به گزارش خبرگزاری مازندران موج

سرهنگ علی اکبر خسروی در مراسم معارفه فرمانده جدید شهرستان چالوس اظهار داشت: زمانی که به عنوان فرمانده انتظامی این شهرستان وارد چالوس شدم مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر را در دستور کار قرار دادم و ویژگی اصلی برنامه ما پاکسازی است. تا دو منطقه پلوژده و الاف این دغدغه مردم شهر بود.

وی با بیان اینکه در شهرستان های همجوار شرقی و غربی کارخانه ها را تخریب کرده ایم، ادامه داد: هر زمان کوچکترین خبری از مشروب خارجی باشد همه عوامل در جاده کندوان حاضر شده و اقدامات لازم انجام می شود.

فرمانده سابق انتظامی چالوس و فرمانده فعلی اطلاعات و امنیت استان مازندران با بیان اینکه سارقان در حال حرکت را در چالوس نیز گرفتیم، افزود: چهار باند مامور داشتیم که عرب های نوشهر، چالوس و کلاردشت را دستگیر کردند که همگی آنها را دستگیر کردند. در چالوس در لید داغ گیر افتادیم.

وی خاطرنشان کرد: RPU 11 در زمینه سرقت های خرد موفقیت های چشمگیری داشت و همه معتادان پرخطر را جمع آوری و به کمپ ها فرستادیم و تا کشف قتل های رخ داده دست از تلاش برنداشتیم.

فرمانده اطلاعات و امنیت استانداری مازندران با اشاره به اینکه حتی با تلاش نیروی انتظامی در موضوع راهزنان و اوباش جایی برای اقدام ندارند، گفت: در بحث ترافیک در محدوده مرزن آباد شبانه روز تلاش کرده ایم. برای جلوگیری از مشکلات برای مسافران و شهروندان

وی به اغتشاشات سال گذشته اشاره کرد و گفت: همه شهرهای استان قرمز شدند اما در چالوس با اتحاد و انسجام اعضای شورای تامین، شهرداران، شوراها، بسیجیان و کمک و همکاری ملت حزب الله، همه سنگرهای شورشیان را بستیم.»



آیا این خبر مفید بود؟