مقاومت در برابر دروغ های رسانه ای در برابر انقلاب از نکات برجسته مقام معظم رهبری است


ساعت: 17:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809252

صدرالحسینی با بیان اینکه اساس انقلاب اسلامی برای ملت های جهان به ویژه مردم منطقه گذاشته شده است، گفت: ایشان رهبری بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رهبر انقلاب امروز در دیدار با مردم تبریز، مقاومت غرور آفرین ملت ایران را نه تنها در برابر پیشرفت کشور، بلکه اثرات مهم منطقه ای آن را ستودند و خاطرنشان کردند: قدردانی از این نعمت به روی آمریکا باز است. همانطور که انقلاب ادامه دارد.»

سید رضا صدرالحسینی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با صبح توس ; وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع مردم تبریز گفت: مقام معظم رهبری همواره با انقلابیون، ولایی و همیشه در صحنه آذربایجان دیدار داشته اند. امسال با مردم انقلابی تبریز دیداری تصویری برگزار کردند و دستورات مهم بسیاری را در زمینه های مختلف بیان کردند.

وی یکی از موضوعاتی که مقام معظم رهبری به آن پرداختند، بحث استقامت، بردباری و مقاومت ملت ایران و تأثیر آن در تداوم انقلاب اسلامی و تأثیر آن به عنوان الگویی قابل جمع آوری و استفاده ملت ها بود. مقاومت امروز مردم یمن، سوریه و عراق را برای بیرون راندن نیروهای بیگانه از ایستادگی و مقاومت مردم ایران توصیف کرد که این واقعیت است.

این کارشناس سیاسی تاکید کرد: اصل انقلاب اسلامی به مردم جهان به ویژه مردم منطقه داده شده است و آنها به مسائل اصلی انقلاب اسلامی، انقلاب و تداوم انقلاب اسلامی توجه کامل دارند. در قالب ایجاد تمدن نوین اسلامی.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در این دیدار به انواع دشمنی با نظام سلطه به ویژه دشمنان اخیر در دو محور اقتصادی و رسانه ای و تخریب اذهان عمومی و نهادهای نظام اشاره کردند، خنثی سازی تحریم ها و … استفاده از موسسات و شرکت های دانش بنیان و استفاده از علم و توانمندی های روز که بسیاری از آنها در کشور وجود دارد.

صدرالحسینی مقابله با دروغ و تخریب هایی که امروز به انحاء مختلف در دستور کار رسانه های بیگانه قرار دارد از دیگر محورهای مقام معظم رهبری است، افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری امروز میلیاردها دلار هزینه می شود. و همه ارکان اصلی تقویت نظام اسلامی مانند شورای نگهبان، مجلس شورای اسلامی، روحانیت و سپاه پاسداران دستور تخریب رسانه های بیگانه را دارند و جوانان باید هوشیارتر و هوشیارتر باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید