۱۳ آبان برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است/ دیدار مجازی نوجوانان با مقام معظم رهبری برگزار می شود.

ساعت: 11:15
تاریخ انتشار: 14/05/08
کد خبر: 1779392

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: 13 آبان برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است و اجرای برنامه های این ماه به ویژه مراسم سیزدهم آبان باید با ایجاد انقلاب اسلامی همراه باشد. محتوا و توضیح رویدادها در این ماه برای نسل جوان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جلسه شورای مرکزی فرهنگی استان مرکزی گفت: 13 آبان یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف اتفاق افتاده است. بنابراین این روز حافظه ذخیره شده است.

حتی نجف آبادی گفت: امام خمینی (ره) در 13 آبان 1343 به ترکیه تبعید شد، قتل عام دانشجویان تهران در 13 آبان 1357 که بعدها روز دانشجو نامیده شد و سرانجام تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان. 1343. آبان 1358، زمانی که من خمینی (ره) را دارم، این وقایع را انقلاب دوم نامیدند. به عنوان سه رویداد مهم تاریخی در تقویم کشورمان ثبت شده است.

وی ادامه داد: 13 آبان برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است و اجرای برنامه های این ماه به ویژه مراسم 13 آبان باید با محتواسازی و تبیین رویدادهای این ماه برای نسل جوان همراه باشد. “.

امام جمعه اراک افزود: هیچ یک از این سه واقعه تاریخی را نمی توان مهمتر از دیگری دانست. چون هرکسی در دوره ظهور تاثیر خودش را دارد و به نوعی شرایط را تغییر داده است.

سخنگوی ولی فقیه استان مرکزی گفت: دستگاه های فرهنگی استان باید هر یک از این رویدادهای مهم را به صورت علمی و نحوه تأثیرگذاری بر تاریخ انقلاب برنامه ریزی کنند و آن را به بهترین نحو برای نسل جوان تبیین کنند.

حتی نجف آبادی گفت: با توجه به روز نوجوان، احتمال دیدار و گفت و گوی مجازی مقام معظم رهبری با تعدادی از نوجوانان کشور بسیار زیاد است، بنابراین تعداد قابل توجهی از نوجوانان استان باید در مصلی مقدس اراک تجمع کنند. این برنامه را با درخشش خاصی برگزار کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید