خدمات رسانی به زائران اربعین برگ زرینی در تاریخ استان کرمانشاه است.


ساعت: 13:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۲
کد خبر: 1897129

خجت الاسلام یوسف احمدی با اشاره به اینکه مرز خسروی بیشترین تردد زائران را در سال جاری داشته است گفت: خدمت رسانی به زائران اربعین برگ زرینی در تاریخ استان کرمانشاه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز با اشاره به اینکه مرز خسروی امسال بیشترین تردد زائران را داشت، اظهار داشت: این خدمت و میهمان نوازی مردم استان در این ایام برگ زرینی در تاریخ است. استان کرمانشاه.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: همه مردم به هر شکلی اعم از خدماتی، فرهنگی، اجتماعی، اسکان، خوراک و … خدمتگزاری به مداحان اباعبدالله هستند که همه یک هدف دارند و آن جلب رضایت است. حضرت سیدالشهداء ع) است

وی تصریح کرد: با توجه به بازگشایی مرز توسط خسروی و اینکه می خواهد به صورت 24 ساعته به زائران خدمات رسانی کند، زیرساخت های عمرانی و فرهنگی کرمانشاه باید بتواند روزانه 50 هزار زائر را در خود جای دهد.

احمدی بیان کرد: با توجه به این تعداد زیاد زائران در سال جاری، باید برای سال آینده برنامه ریزی کرد، نقاط ضعف را شناسایی و به نقاط قوت تبدیل کرد و نقاط قوت را تقویت کرد تا زائران اربعین بتوانند به راحتی از این مرز به سمت اماکن متبرکه عبور کنند. از خدا

وی نزدیکی این مرز با مرز کردستان عراق را مثبت ارزیابی کرد و گفت: می توان فرهنگ سازی و انعکاس فرهنگ غنی خدمت به امام حسین (ع) و تبادل فرهنگ ها را انجام داد.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: وی به ارائه خدمات به زائران اشاره کرد و گفت: مردم ما امام حسینی هستند و امیدواریم عنایت امام حسین (ع) شامل حال ملت و نظام مقدس شود. جمهوری اسلامی ایران و این نظام به تمدن اسلامی تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید