مقدماتی جام زیر 23 سال آسیا تکلیف 16 تیم نهایی/ باربر در رده دوم گلزنان مشخص شد

ساعت: 17:03
تاریخ انتشار: 1400/08/11
کد خبر: 1781104

با پایان رقابت های مقدماتی مرحله گروهی آسیا تا 23 سال تکلیف 16 تیم حاضر در این رقابت ها مشخص شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با پایان مسابقات مقدماتی در مرحله گروهی و با میزبانی ازبکستان، 15 تیم ملی زیر 23 سال دیگر (10 تیم اول گروه به همراه 4 تیم دوم که در این مرحله حضور داشتند. بهترین عملکرد) به شرح زیر است: شناسایی شده:

ازبکستان، قطر، ایران، عراق، کویت، امارات متحده عربی، اردن، استرالیا، کره جنوبی، ویتنام، مالزی، ژاپن، تایلند، عربستان سعودی، ترکمنستان و تاجیکستان 16 نامزد نهایی هستند.

تیم های تایلند، عربستان، ترکمنستان و تاجیکستان 4 تیم دوم با بهترین عملکرد بودند. البته تاجیکستان و بحرین از نظر امتیاز و اختلاف برابر بودند، اما با دریافت کمتر کارت زرد و قرمز تاجیکستان به عنوان تیم آخر به فینال راه یافت.

مرحله نهایی مسابقات در ژوئن 1401 در تاشکند ازبکستان برگزار می شود.

* سلمانی دومین گلزن برتر مرحله مقدماتی زیر 23 سال آسیاست

پارک جئونگ این کره جنوبی با 5 گل به مرحله گروهی مقدماتی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا راه یافت.

یاسین سلمانی از ایران و علی هاشم از قطر با چهار گل در جایگاه دوم مشترک قرار گرفتند.

در این رقابت ها بازیکنی که 3 گل زده باشد وجود نداشت اما از ایران مهدی لموچی و حسین نهادکار هر کدام دو گل برای تیم ملی زیر 23 سال ایران به ثمر رساندند. میلاد کر هم برای ایران گلزنی کرد.

باربر در بازی با تاجیکستان سه گل و در بازی با نپال یک گل به ثمر رساند. لموچی در بازی با نپال یک گل و در دیدار با لبنان یک گل به ثمر رساند و میلاد کر گل دوم ایران را مقابل لبنان به ثمر رساند.

یاسین سلمانی در دیدار مقابل نپال و سامان فلاح مقابل لبنان ضربات پنالتی خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید