ملی پوشان با اراده آماده برای تاریخ سازی جام جهانی هستند


ساعت: 09:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912279

یکی از اعضای فراکسیون ورزش شورای اسلامی گفت: ملی پوشان با اراده بالا و همدلی مثال زدنی در تلاش برای تاریخ سازی هستند و دعای مردم کشورمان نیز هدایت کننده آنهاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسماعیل حسین زهی عضو فراکسیون ورزش شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار تهران نیوز با اشاره به دلسوزی اعضای تیم ملی فوتبال برای نوشتن تاریخ جام جهانی با شعار “برای ایران” گفت: اگر خواستن یعنی می توانی و اعضای تیم ملی قطعاً به نام ملت بزرگ هستند.» و همدلی.

وی گفت: برخی تیم انگلیس را قویتر از تیم ملی کشورمان می بینند، اگر تیم ملی ما هم قوی باشد و به راحتی به تیمی باج ندهد، اگر بتوانیم با تمام توان از بازی مقابل انگلیس بیرون بیاییم. استحکام – قدرت. دست، پاساژ تیم جوان آمریکایی و بازیکنان ولز نیز موجود است.

عضو فراکسیون ورزش شورای اسلامی در پاسخ به سوالی درباره احتمال صعود تیم ملی کشورمان به دور دوم جام جهانی گفت: پیش بینی من این است که انگلیس و ایران به مرحله بعد صعود کنند. جام جهانی.

حسین زهی یادآور شد: ملی پوشان با اراده بالا و همدلی مثال زدنی در تلاش برای تاریخ سازی هستند و دعای مردم کشورمان نیز پشت سر ملی پوشان است، امیدوارم دل مردم ایران با کسب نتایج مناسب شاد شود. .

وی دیدار مقابل انگلیس را بسیار حساس خواند و افزود: در صورت پیروزی مقابل تیم فوتبال این کشور، مسیر صعودمان به دور دوم هموار می شود. البته هواداران ایرانی در قطر نیز در ورزشگاه حضور خواهند داشت و از دقیقه اول تا 90 تیم ملی را تشویق خواهند کرد.

عضو فراکسیون ورزش شورای اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود در واکنش به تلاش برخی خبرنگاران وابسته به دشمن برای سیاسی کردن حضور تیم ملی کشورمان در جام جهانی فوتبال و پاسخ بی دندان کی روش توضیح داد. و تیم ملی به این خبرنگاران: این گونه خبرنگاران به اندازه ایما آمریکا و غربی ها دشمن هستند و کی روش به یکی از این خبرنگاران پاسخ تند داد.

حسین زهی تصریح کرد: قطعاً با همدلی، صمیمیت، اراده و دوستی مردم ایران با ملی پوشان و اعضای کادر فنی دشمن، سنگسار خواهند شد تا روحیه تیم ملی تضعیف شود و نخواهند کرد. نتیجه ای از این شیطنت داشته باشد.»

وی در پاسخ به اظهارات وزیر ورزش و جوانان مبنی بر تمدید قرارداد کی روش پس از جام جهانی، این اقدام را تصمیمی احساسی و عجولانه خواند و گفت: ابتدا باید اجازه نتایج حضور تیم ملی در جام جهانی داده شود. قطعاً، سپس در مورد آن تصمیم گرفت.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید