ملی پوشان مستقل از اخبار مهم بسیار ناراحت هستند!

ملی پوشان مستقل از اخبار مهم بسیار ناراحت هستند!

کاروان تیم ملی فوتبال ایران برای برپایی اردو و برگزاری دو بازی دوستانه مقابل اروگوئه و سنگال صبح یکشنبه راهی اتریش شد. کادر فنی جدید تیم ملی به همراه بازیکنانی که از لیگ ایران به تیم ملی دعوت شده بودند خیلی زودتر وارد وین شدند و پس از تحویل گرفتن در هتل پارامید حومه شهر وین بر اثر خستگی جان خود را از دست دادند. در پرواز، و دیروز عصر تمرین سبکی را در کنار هتل پیرامید ساختند. گزارش اختصاصی از اتفاقات و حواشی اردوی تیم ملی را در ادامه می خوانید.

دوستداران کشتی ملی

ملی پوشان فوتبال ایران با حضور در هتل محل اقامت خود به استراحت پرداختند و البته از نزدیک نتایج کشتی گیران کشورمان در جام جهانی بلگراد را دنبال کردند.

شیک مثل اتریش

اتریش کشوری بسیار شیک و زیبا با طبیعتی زیبا است. هتلی که اتباع در آن اقامت دارند همین شرایط را دارد و جدا از نمای بسیار خوب، شیک و تمیز است.

طبق اخبار رسیده از اردوی تیم ملی، هتل تیم ملی و محل تمرین شاگردان کی روش بسیار شیک و با امکانات رفاهی بالا است و کادر فنی و ملی پوشان از وضعیت اردو راضی هستند. به نظر می رسد سرمربی پرتغالی تیم ملی که معمولا سخت گیری زیادی برای داشتن بهترین امکانات دارد، از شرایط اردوی تیم ملی رضایت کامل دارد و از این نظر مشکلی وجود ندارد. تصاویر منتشر شده از اردوی تیم ملی نشان می دهد بازیکنان با آرامش برای دو بازی دوستانه مقابل اروگوئه و سنگال آماده می شوند. زمین های تمرینی کمپ واقع در شمال شهر وین از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مورد تایید فیفا می باشد و نکته جالب در مورد کمپ تیم ملی این است که زمین چمن دقیقا در کنار هتل قرار دارد و بازیکنان بلافاصله پس از ورود به زمین مسابقه وارد زمین می شوند. از درب اصلی هتل خارج می شوند

دو کلاس عملی در برنامه دانش آموزان کیروش

طبق برنامه کادرفنی، ملی پوشان در اردوی تیم ملی صبح روز دوشنبه در سالن بدنسازی با وزنه تمرین کردند و بعدازظهر به تمرین تاکتیکی پرداختند.

کی تیم کامل میشه؟

لژیونرهای دعوت شده به تیم ملی دیرتر به دلیل انجام مسابقات باشگاهی وارد اردوی تیم ملی شدند. گروهی از لژیونرها عصر یکشنبه و بامداد دوشنبه عازم اتریش شدند، تعدادی از آنها عصر دوشنبه وارد وین شدند و آخرین گروه لژیونرها عصر دوشنبه برابر بامداد سه شنبه به مقر تیم ملی حاضر شدند. ملی پوشانی که به تازگی وارد اردو شده اند، پس از یک استراحت، ریکاوری کرده و در تمرینات گروهی شرکت خواهند کرد.

خبری از آشپز اردو نیست

معمولاً برای راحتی ملی پوشان و کنترل تغذیه تیم ملی، سرآشپز در بسیاری از سفرها تیم ملی را همراهی می کند و در همان هتل محل اقامت تیم به پخت غذاهای مختلف می پردازد. با این حال خبری از حضور آشپز در اردوی اتریش نیست و سرآشپزهای هتل محل اقامت ملی پوشان غذاهای متنوعی را در اختیار ملی پوشان قرار می دهند. به نظر می رسد کیفیت غذا خوب است و همانطور که فهمیدیم ملی پوشان از کیفیت و تنوع غذا در اتریش راضی هستند.

برخورد گرم کی روش با بازیکن ناراحت

امید ابراهیمی، محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده سه بازیکن تیم ملی حاضر در لیگ قطر جزو اولین لژیونرهایی بودند که وارد فرودگاه وین شدند و بلافاصله راهی هتل تیم ملی شدند. سرمربی جدید تیم ملی به دلیل اختلافات قدیمی، خلیل زاده پرتغالی را به اردوی تیم ملی دعوت نمی کند. شجاع که پیش از این با کی روش اختلافات زیادی داشت، بر خلاف پیش بینی ها از سوی سرمربی پرتغال به تیم ملی دعوت شد. آنچه جالب بود، دیدار گرم این دو پس از سال ها بود. طبق شنیده ها کی روش بعد از دیدن شجاع در تیم ملی به گرمی از او استقبال کرد و خلیل زاده رابطه بسیار خوبی با کارلوس کی روش داشت.

برقراری نظم در تیم ملی

یکی از ایراداتی که به اسکوچیچ داشتند، نداشتن نظم و انضباط در اردوها بود. حتی اخبار دریافتی از اردوی تیم ملی در روز قبل فیفا در قطر حاکی از بی نظمی جدی در تیم ملی بود. اتفاقی که در اتریش رخ نداد و شاهد اردویی مرتب بودیم. حتی یکی از بازیکنان تیم ملی که در هر دو اردو حضور داشت، اظهار داشت که اردوی اتریش زیر نظر کی روش بسیار منظم تر از اردوی قبلی در قطر بوده است. با توجه به سابقه کی روش در برقراری نظم و شخصیت او، انتظار دیگری از پرتغالی ها و اردوگاه تحت رهبری او نمی رفت.

ناراحتی شدید استقلالی های تیم ملی در انتشار خبر

استقلال در اردوی اتریش 3 نماینده به نام های سیدحسین حسینی، صالح حردانی و ابوالفضل جلالی دارد. 3 بازیکنی که انگیزه زیادی برای اثبات خود به کارلوس کی روش دارند و یکی از مسافران جام جهانی هستند. البته این خبر منتشر شد که این 3 بازیکن استقلالی شانس زیادی برای حضور در مسابقات جهانی نخواهند داشت. سوالی که بلافاصله در اتریش به گوش حسینی، جلالی و حردانی رسید و این سه بازیکن را به شدت عصبانی و ناراحت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید