ملی پوشان مصدوم را تحویل پرسپولیس می دهد

ملی پوشان مصدوم را تحویل پرسپولیس می دهد

پرسپولیس در سال های اخیر به دلیل قهرمانی های پیاپی و البته کیفیت بالای بازیکنانش تیم های ملی زیادی در اردوهای مختلف دارد. در حال حاضر پرسپولیس در اردوی تیم ملی با 5 نماینده بیشترین تعداد ملی پوشان را در اختیار دارد و در ترکیب تیم ملی نفراتی مانند وحید امیری، میلاد سرلک، مهدی ترابی، فرشاد فرج و کمال کامیابی نیا از پرسپولیس حضور دارند. در دیدار مقابل عراق وحید امیری به عنوان بازیکن فیکس تیم ملی به میدان رفت و سرلک و کامیابی نیا نیز به عنوان ذخیره وارد میدان شدند.

اما میلاد سرلک در جریان تمرین تیم ملی از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و چند هفته از میادین دور خواهد بود. اتفاق بسیار تلخ برای پرسپولیس این است که در آستانه دیدار سوپرجام مقابل فولاد یکی از بازیکنان اصلی و کلیدی خود را برای این دیدار در اختیار نخواهد داشت. اما سرلک اولین مصدومیت پرسپولیس در تیم ملی نیست. در اردوهای قبلی تیم ملی چند بازیکن پرسپولیس مصدوم شدند و با مصدومیت به تیم باشگاهی خود بازگشتند. در مرحله اول مقدماتی جام جهانی و زمانی که تیم ملی برای 4 بازی آخر خود راهی منامه بود، وحید امیری ستاره تیم ملی پرسپولیس و تیم ملی در دیدار مقابل بحرین دچار مصدومیت شد و حدود یک ماه نتوانست برای پرسپولیس به میدان برود. . کمال کامیابی نیا قبل از همین مسابقات و در اردوی تیم ملی در کیش از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شدید شد و نه تنها چند بازی آخر فصل گذشته لیگ برتر را از دست داد، بلکه نتوانست در چند بازی ابتدایی به میدان برود. اين فصل براي پرسپوليس، مدت ها آرام بود و از ميادين دور بود. علاوه بر این دو بازیکن، مهدی ترابی که ستاره پرسپولیس در لیگ محسوب می شود، در یکی از اردوهای تیم ملی با مصدومیت مواجه شد که البته مدت زیادی از زمین دور نبود. ضمن اینکه نیمکت نشینی بعدی ترابی در تیم ملی باعث شد این بازیکن با روحیه بسیار بدی در تمرینات پرسپولیس شرکت کند و افت او در چند بازی اخیر لیگ گذشته و اولین بازی های این فصل کاملا مشهود بود.

مشخص است که پرسپولیس از حضور ستاره های تیمش در اردوها و مسابقات تیم ملی آسیب زیادی دیده است و مصدومیت ملی پوشان خاطره کادرفنی پرسپولیس است.

دیدگاهتان را بنویسید