ساختار استفاده از کاربرگ برای تحویل و تحویل کالای مورد نیاز باید در اسرع وقت آماده و اجرا شود.


ساعت: 20:51
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838837

سران قوای سه گانه در این نشست مشترک تاکید کردند: ساختار استفاده از موجودی الکترونیکی برای تحویل کالاهای مورد نیاز با قیمت 1400 شهریور هر چه سریعتر آماده و اجرایی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در دیدار عصر امروز سران قوا با حضور آیت‌الله رئیس‌جمهور، محمد باکر کلیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام گلام حسین محسنی رئیس قوه قضائیه، روسای قوه مقننه و رئیس مجلس، دولت بر همکاری همه جانبه تاکید کرد. دستگاه هایی با دولت در اجرای این طرح.

در این جلسه سران قوا با توجه به مسائل مربوط به اجرای طرح توجیهی یارانه ها، به موضوعات مختلف این طرح توجه کرده و شکایات و درخواست های مردم برای نگهداری را به صورت دقیق و در اسرع وقت بررسی می کنند. رسیدگی به تخلفات احتمالی در فرآیند توزیع کالاهای اساسی.

سران قوای سه گانه نیز در این دیدار بر حفظ آرامش مردم به عنوان رکن کلیدی اجرای این طرح تاکید کردند و خاطرنشان کردند که به عنوان پیشتازان در اجرای این طرح باید نسبت به تامین کالا و خدمات اقدام شود. اقلام مورد نیاز مردم توزیع در بازارهای هدف و اجرای طرح به گونه ای که ساختار استفاده از موجودی الکترونیکی برای تحویل کالاهای مورد نیاز به قیمت 1400 شهریور ماه در اسرع وقت آماده و اجرا شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید