ممنوعیت بازی Black Panther 2 مارول منتشر خواهد شد

ساعت: 11:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۸
کد خبر: 1923161

چین ممنوعیت غیررسمی فیلم‌های مارول را که برای مدتی وجود داشت لغو کرد و تاریخ اکران دو فیلم ابرقهرمانی این شرکت را تعیین کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، تاریخ اکران فیلم های «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» و «مرد مورچه ای و زنبور: کوانتوم آرامش» با لغو ممنوعیت اعلام نشده فیلم های مارول در چین تعیین شده است.

گفته می شد دومین فیلم «پلنگ سیاه» که نوامبر گذشته در سراسر جهان اکران شد، در تاریخ 7 فوریه در چین اکران می شود و کمی بعد، در 17 فوریه، اولین نمایش «مرد مورچه ای و زنبور عسل: کوانتوم» خواهد بود. شیدایی» آغاز خواهد شد. این همان روزی است که فیلم جدید مجموعه Ant-Man که دنباله فیلم Ant-Man (2015) و Ant-Man and the Wasp (2018) و سی و یکمین فیلم در دنیای سینمایی مارول است، اکران می شود. در ایالات متحده و بریتانیا.

آخرین فیلم مارول که در سینماهای چین اکران شد، Avengers: Endgame محصول 2019 بود که فروش خیره کننده 632 میلیون دلاری داشت. «مرد عنکبوتی: دور از خانه» نیز در آن سال 189 میلیون دلار در چین فروخت.

پیش از این، فیلم‌های مارول در چین محبوبیت داشتند و اولین فیلم «پلنگ سیاه» ۱۰۵ میلیون دلار و «مرد مورچه‌ای و زنبور عسل» ۱۲۱ میلیون دلار فروش داشتند.

از زمان شروع کرونا، تعداد فیلم‌های هالیوودی که توانسته‌اند به سینماهای چین راه پیدا کنند کمتر از همیشه است و اکران فیلم‌های دیزنی پس از مدت‌ها در اواخر سال 2022 با فیلم Avatar: The Waterway اثر جیمز کامرون دوباره موفق به دریافت مجوز شد. در چین منتشر شده است که تاکنون حدود 220 میلیون دلار درآمد داشته است

دلیل این کاهش هنوز اعلام نشده است، اما افزایش تنش با آمریکا و برگزاری رویدادهایی مانند صدمین سالگرد تاسیس حزب کمونیست چین و برگزاری بیستمین کنگره ملی در سال های 2021 و 2022 باید احتمالا در این زمینه موثر است.

دیدگاهتان را بنویسید