ممنوعیت دو روزه تردد کامیون ها در جاده های تهران

ممنوعیت دو روزه تردد کامیون ها در جاده های تهران

روز جدید : معاون آموزش و فرهنگ راهنمایی و رانندگی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تردد کامیون ها در جاده های پایتخت به صورت شبانه روزی ممنوع است.

سرهنگ علی خامه ای درباره ساماندهی تردد و ممنوعیت تردد خودروهای سنگین باری در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: همانطور که پیش از این اطلاع رسانی شده بود ممنوعیت تردد کامیون ها در پایتخت در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اعلام شد. عاشورای حسینی بار دیگر یادآوری می شود که در طول شبانه روز در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی محدودیت هایی برای تردد خودروهای سنگین بار وجود دارد و بر این اساس این خودروها اجازه تردد در سطح خیابان های تهران را ندارند. .

معاون آموزش و فرهنگ راهنمایی و رانندگی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران با بیان اینکه ماموران این پلیس در مبادی ورودی شهر تهران مستقر هستند، ادامه داد: همکارانم در پلیس راهنمایی و رانندگی تهران، کامیون های ورودی به معابر شهری را در این مبادی متوقف کردند. دو روز کنار جاده و اجازه سفر نخواهند داشت. همچنین در صورت مشاهده تردد کامیون ها در جاده های داخلی، متوقف می شود.

آلخانی ادامه داد: پس از توقف این وانت ها، در صورت وجود راهی برای خروج از شهر، این کامیون ها به خارج از شهر هدایت می شوند، در غیر این صورت تا پایان مراسم به محلی که ماموران پلیس راه تعیین کرده اند در سمت امن جاده متوقف خواهد شد.

وی با بیان اینکه این تصمیم به منظور تامین امنیت عزاداران اتخاذ شده است، گفت: با توجه به حضور گسترده عزاداران حسینی در جاده ها، تصمیم ممنوعیت تردد این خودروهای سنگین گرفته شد. همچنین این تصمیم به شرکت ها و سازمان های ذیربط ابلاغ شده و قبلا نیز در این خصوص اطلاع رسانی های لازم صورت گرفته است.

معاون آموزش و فرهنگ راهنمایی و رانندگی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از رانندگان کامیون و سایر وسایل نقلیه سنگین خواست در این دو روز در جاده های تهران تردد نکنند و از فردای روز عاشورا و در ساعاتی که از روز عاشورا انجام می شود به کار خود بپردازند. تردد کامیون ها در جاده های تهران مجاز است.

آلخانی درباره ساماندهی ترافیک پلیس در روزهای تاسوعا و عاشورا نیز گفت: تمهیدات لازم در این زمینه انجام شده و ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ آمادگی کامل برای مدیریت ترافیک در این ایام دارند.

دیدگاهتان را بنویسید