منصوریان: به یکی از دنبال کننده های شکلات های معروفم دادم!

* به آقای پیروانی در این عکس چه می دهید؟

منصوریان: به یکی از دنبال کننده های شکلات های معروفم دادم!

اختلافی پیش آمد. اقوام من روی این نیمکت نشسته اند. آقای کریم باقری برادر من است، افشین پیروانی هم. ما سال ها را به عنوان بازیگر و در سنین پایین با هم گذراندیم. به جرات می توانم بگویم کم حاشیه ترین نیمکتی که با آن بازی کردیم پرسپولیس و سپاهان بودند. آنها خیلی بی ادب بودند و ما اصلاً زحمت رویارویی با این تیم ها را نداشتیم، چون اصلاً فلسفه تیم ما این نیست. یک لحظه دیدم یک نفر روی نیمکت چیزی به بچه های ما گفت و دیدم با بچه هایمان برخورد کردند. در صورتی که مرد نیمکت نشین هم خیلی انسان بود و بعد می آمد بازی می کرد و بچه ها به ما می گفتند قصدی نداشت. طبیعی است که همه بخواهند از تیم خود دفاع کنند. من و افشین از بچگی با هم دوست و فامیل بودیم و با هم شوخی می کردیم. بیشتر اوقات شکلات های کوچک قهوه را در جیبم می گذاشتم و می دیدم که افشین خیلی عصبانی است، گفتم افشین جان دستت را باز کن تا عصبانیتت تمام شود این شکلات را بخور! من به آنها شکلات دادم و همیشه شکلات در جیب من هست.

* این صحنه چطور؟

منصوریان: به یکی از دنبال کننده های شکلات های معروفم دادم!

به حسن (بیست سعید) زنگ زدم، از پرسپولیس ضدحمله کردیم و خیلی سریع از پنج بر سه رد شدیم و سرمان را در گوشه چرخاندیم که پنج بر سه پاس کردیم. پشت جعبه مثلث را یکی یکی پر می کردیم، اما به حسن بیت سعید گفتم به بچه ها بگو که ما نمی توانیم آن را با مثلث پر کنیم و باید مربع درست کنیم و دو تا دو پشت هجده پله بایستیم. چون وحید اسپید امیدی بالاست. او کاملا متوجه شد. خدا را شکر که همدیگر را کاملا می شناسیم. رایت سعید بازیکن بزرگی است و تیمش قهرمان شد.

* برای تدارکات به اینجا رفتید؟ آیا بازیکن می خواست به زمین برود؟

منصوریان: به یکی از دنبال کننده های شکلات های معروفم دادم!

تعویض ها باید دقیق باشد. علی لطیفی بدنساز تیم است. به بازیکنی که زنگ می زنم می گویم فوراً او را به زمین بفرستد تا به زمین برود و به او توضیح ندهیم که در جاده چه کار باید بکند و سریع او را بفرستیم و به بازیکن ما استرس وارد نکنیم.

* جمله را می توانم بخوانم، اما نمی توانم بگویم!

آقای میثاقی، شما و همکار سابقتان که روی این صندلی نشسته اید قدرت خواندن بی نظیری بر لبانتان دارید!

* یک دوربین در کنار هم باید بر حرکات شما نظارت می کرد، چقدر فعال هستید و چند کیلومتر به تیم اضافه کرده اید. گفتی 9 کیلومتر دیگر دویدیم.

از شما ممنونم و امیدوارم روند لیگ با قدرت ادامه پیدا کند. با تشکر از کارکنان و مدیر عاملی که در این راه به ما کمک کردند. ما در تلاش برای جمع آوری پول هستیم و از مسئولان استان خوزستان می خواهیم که ما و به ویژه مسد سلیمان را ببینند.

* آقای سجادی گفت 20 هزار نفر می توانند به ورزشگاه دربی بیایند. به نزدیکانم در فدراسیون فوتبال گفتم اگر این فرصت را به استقلال و پرسپولیس بدهید، این فرصت به سپاهان، تراکتورسازی، صنعت نفت و سایر تیم ها داده می شود. چرا تماشاگران نباید بازی آبادان و تبریز را تماشا کنند؟

از طریق برنامه شما به دوست خوبم دکتر سجادی تبریک می گویم. آقای دکتر دو بار از استقلال و پرسپولیس تست گرفتند و به آنها فرصت دادید. هواداران سپاهان، فولاد، مسجد سلیمان، تیم مشهدی و سایر تیم های لیگ باید این شانس را داشته باشند. ما افتخار می کنیم که در آبادان تمرین می کنیم و باز هم شایسته تماشای سکوها هستیم. من سال هاست در استقلال هستم اما لطفا فقط تیم های پایتخت را تماشا نکنید. امسال فوتبال سی سال پیش تغییر کرده و همه تیم ها ورزشگاه هایشان را پر می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید