وقتی کارآفرینان پل کرج از تحریم های آمریکا عبور می کنند / از صادرات شکلات به اروپا تا تشک های سرطان و دیالیز

ساعت: 13:25
تاریخ انتشار: 1400/09/30
کد خبر: 1793888

البرز کوچکترین استان کشور اخیرا با اعتماد جوانان توانسته است در عرصه های مختلف علما صحبت کند و نام ایران را در جهان مطرح کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکاین روزها اعتماد به منابع جوانان نه تنها ایران را در عرصه های مختلف به خودکفایی رسانده است، بلکه از خروج ارز از ایران و بعد جدیدی از استقلال کشور که آرمان بنیانگذار کبیر انقلاب در علم بود، جلوگیری کرده است. و دانش.

سال هاست که دفاتر و مدیران نی در عرصه دیپلماسی دست به دست می چرخند و جوانان را از علم و فناوری دور می کنند، اما در ماه های اخیر خبرهای خوبی به گوش می رسد. موج جوانی و توانمندی اتفاقات خوشایندی را برای ایران به ارمغان آورد.

البرز کوچکترین استان کشور این روزها توانسته با اعتماد به نفس با جوانان در عرصه های مختلف دانش صحبت کند و نام ایران را در دنیا از تولید سامانه های هوشمند گرفته تا بومی سازی استانداردهای بین المللی مطرح کند. به این نسل

ارتفاع سنج قابل نصب بر روی بیل مکانیکی ایرانی به خودکفایی رسیده است

سید حسین مهاجرانی سازنده و مخترع دستگاه عمق سنج و ارتفاع سنج میکروکامپیوتر قابل نصب بر روی بیل مکانیکی و ماشین آلات حفاری در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: از این دستگاه برای حفاری و رسیدن به لوله های آب، گاز، برق و … استفاده می شود.

وی ادامه داد: طرح میزان حفاری اپراتور را نشان می دهد، قبل از نصب لوله های آب و گاز می توان شیب هایی را که در مناطق مختلف حفاری می شود برای لوله های گاز و نفت با دقت بسیار ارزیابی کرد. نمونه خارجی از این وجود ندارد. اختراع در ایران

مهاجرانی گفت: با توجه به تحریم های اعمال شده علیه ایران، تجهیزات فوق روی ماشین آلات نصب و فروخته نمی شود. به لطف ثبت اختراع، دستگاه ایرانی از نظر ملکی زیر نظر قوه قضائیه ساخته شد و هیچ مجموعه ای نمی تواند چنین تولید کند.

شکلات های ایرانی طعم کانادایی ها را شیرین کرد

علی ایرانی موسس واحد تولید مواد غذایی آچاچی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: 300 نفر در مجتمع آچاچی مشغول به کار هستند و انواع شکلات، ژله، ریحان، سوهان عسلی، دراژه و ژله های آماده مورد استفاده قنادان را تولید می کنند.

5c305e8e 7383 4f2e afc3 bf812a6d4f38 خبر خاکستری

او ادامه می دهد؛ محصولات به صورت مستقیم در تهران و کرج توزیع می شود، البته آچاچی در تمام استان ها نمایندگی دارد و 30 درصد محصولات ما به کشورهای همسایه اروپا و کانادا صادر می شود و خوشخانه از آنها راضی است.

تولید نسل جدید تشک های حرارتی در کرج

فرامرز خریاوند تولید کننده پدهای آبگرمکن در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت ; محصول ما نسل جدیدی از تشک های حرارتی است و به جای تامین گرما از برق، از دمای آب گرما می گیریم، یک مخزن کوچک و کم هزینه از طریق لوله های مخصوص به تشک متصل می شود.

آب داخل دستگاه ریخته می شود و دمای 35 تا 50 درجه برای گرم شدن محیط خواب و تشک با دمای آب داده می شود.برای افرادی که تحت شیمی درمانی و دیالیز هستند و یا مبتلا به آرتریت و روماتیسم هستند این اختراع بسیار موثر است. بر خلاف تشک های برقی بدون تشعشعات الکترومغناطیسی.

00b1e8f2 b98e 461b aaeb 92f8fb16c237 خبر خاکستری

ایجاد شغل با ساخت خانه هوشمند

مرتضی نصری وطن که با ساخت خانه های هوشمند در کرج به دنبال ایجاد اشتغال و البته سودآوری است نیز به خبرنگار تیتریک گفت; پرده، موسیقی، نورپردازی منزل، خشکشویی، صبحانه، مهدکودک و کلاس خسران برای خانواده کاملاً هوشمند خواهد بود و مجموعه ما برای 200 نفر کار ایجاد کرده است.

مدیر اولین برند تولید کننده کیک سلامت (پروبیوتیک) در ایران در گفت و گو با خبرنگار تیتریک می گوید; محصولات درنا در تمامی فروشگاه های زنجیره ای توزیع می شود و سابقه ای 50 ساله دارد و درنا در حال حاضر 3000 نفر مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید