منصوریان: نمی خواهم زاهدی فر را مقصر باخت بدانم

منصوریان: نمی خواهم زاهدی فر را مقصر باخت بدانم

علیرضا منصوریان پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل استقلال در هفته بیست و دوم لیگ برتر گفت: صحبت هایم را در دو قسمت آغاز می کنم. حدود 20-30 دقیقه در رختکن با بچه ها صحبت کردم. هیچکس جز خودمان نمی تواند به ما کمک کند و هیچ کس از بیرون نمی آید و پودر می ریزد تا تیم را درست کند. تیم ما از نظر روانی آسیب دیده است و مانند موج سینوسی کار می کند و نقطه شکست هنوز ثابت نشده است. متأسفانه اعتماد به بازی در بازیکنان ما از بین رفت. تمام تلاشم این است که بچه ها باور کنند که فوتبالیست های خوبی هستند. هیچکس از بیرون به فولاد و هوادارانش کمک نمی کند و تمام رختکن و بازیکنانی که از لیست خارج بودند تا پایان فصل در کنار ما خواهند بود. ما در جاهایی مشکل داریم و به آن عدم تعادل تیم اضافه می شود.

وی افزود: ما دفاع بسیار فعالی داریم اما آنها بسیار جوان و جوان هستند و بازی آنها عواقبی دارد اما همه تیم باید به هم کمک کنند. هواداران ما بسیار محترم هستند و جو ورزشگاه امروز بسیار خوب بود و انرژی بسیار مثبتی بود. از موقعیت و موقعیت هایی که استقلال به ما داد نتوانستیم استفاده کنیم. شیرین ترین موقعیت زمانی بود که اشکان پرس می کرد و ما توپ را می گرفتیم و می توانستیم به راحتی با گلی مثل سوراخ های کوچک به رختکن برویم که روند بازی را تغییر داد و به پلان B رسیدیم.

فولاد سرمربی تیم فوتبال خاطرنشان کرد: می توانستیم در نیمه اول با ضربه سعید واسی گل دوم را به ثمر برسانیم. نیمه اول را خیلی خوب شروع کردیم و شناخت خوبی از استقلال داشتیم. اکثر بازیکنان استقلال روی هنر انفرادی کار می کنند و همه را علامت زده بودیم و من هم در هنر خودم بودم. در نیمه دوم به پسرها گفتم اگر اشتباهات فردی داشته باشیم ممکن است آسیب ببینیم. در مجموع از اشتباهات استقلال استفاده نکردیم، اما استقلال از اشتباهات 50 درصدی ما استفاده کرد و دو گل زد. به بچه ها گفتم از این مسابقه غافل نشوند چون چند روز دیگر برای جام حذفی با تیم امیر گلنویی بازی داریم.

منصوریان در واکنش به اعلام حضور گالنووی در تیم ملی از سوی خبرنگاران گفت: به استاد و مربی عزیزم تبریک می گویم و به فدراسیون فوتبال به خاطر اعتماد به مربی ایرانی به جز کار زشتشان که برنامه مربیان ایرانی را خواستند تبریک می گویم. فدراسیون ما با فوتبال دنیا خیلی فاصله دارد و این روزها دیگر از مربیان برنامه نمی خواهند، مربیان در رنکینگ هستند، خیلی خنده دار است که از هفت هشت مربی برنامه خواسته اند، آیا آلمان و ژاپن و قطر این کار را کردند؟! ما در بسیاری از عرصه های فوتبال وارونه پیش می رویم، با تمام احترامی که برای همکارانم به خصوص حسین فرکی، استاد عزیزم و مربیان جوان قائلم، فکر می کنم از مربیان برنامه خواستند که استراحتی ایجاد کنند تا وقفه ای ایجاد نشود. جنجال و ما خواهیم دید که آیا سانچز خوب است یا نه.ما همیشه در این شرایط هستیم و در فدراسیون چکشی وجود دارد که آنقدر گشاد است که با یک ضربه می تواند همه مربیان را به زمین بکوبد. انتخاب گالنووی یک انتخاب بود. انتخاب بسیار خوبی است و من احترام می گذارم به دوست و برادر و همبازی عزیزم در تیم ملی و استقلال و سرمربی عزیزم.

وی با اشاره به سختی کار تیم مقابل گل گهر در جام حذفی گفت: اگر بخواهیم با همین روال به مصاف گل گهر برویم و اشتباهات خود را اصلاح نکنیم، خاکستر خاکستر است و جام یک جام.

سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره قضاوت بازی این تیم مقابل استقلال گفت: به زاهدی فرد گفتم 10 روز آمدم اما چه کردی که اسمت در خوزستان آمد همه می خواهند اعتراض کنند. زاهدی فرد بسیار محترم و جذاب است و ربطی به شخصیت او ندارد. چطور می شود هر دو تیم پنج تعویض انجام دهند و در گوشه زمین دعوا و دعوا باشد و همچنین اشتباهات و ضربات که باید بین 13 تا 15 دقیقه وقت اضافه می گرفت و شش نشان داد شاید همه شوند. متقاعد. بازرسی تصویری در فوتبال ما مهمتر از چمن است. نمی خواهم زاهدی فر را مقصر باخت بدانم. من به او گفتم که یک مدل حساب می کند که اگر فردا به پاساژ، بازار یا خیابان برود، کسی به او چیزی نمی گوید.

دیدگاهتان را بنویسید