من از فوتسال ایران نمی ترسم!


ساعت: 16:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۷
کد خبر: 1900983

سرمربیان تیم های ملی فوتسال ایران و ویتنام در نشست خبری پیش از دیدار خود صحبت کردند.

به گزارش خبرگزاری دانا؛ تیم ملی فوتسال کشورمان از ساعت 11:30 فردا (سه شنبه به وقت ایران) در اولین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا 2022 در سالن سعدالعبدالله به مصاف تیم ملی فوتسال ویتنام می رود. در شهر کویت

سرمربیان دو تیم در آستانه این دیدار صحبت هایی کردند که در سایت AFC منعکس شد. وحید شمسایی درباره رویارویی با تیم چهلم فوتسال جهان گفت: مسابقات حذفی بازی مرگ و زندگی است. اگر بردید به مرحله بعد می روید و اگر ببازید به خانه بازمی گردید. من به دیگو جوستوزی مربی ویتنام احترام می گذارم و فکر می کنم او یک مربی برنده آرژانتین است.

وی با بیان اینکه ایران برای پیروزی مقابل ویتنام تلاش می کند، خاطرنشان کرد: این بازی تقابل دو سبک مختلف فوتسال است. ایران تشنه گل است و ویتنام عملکرد دفاعی خوبی دارد. هر دو تیم فردا قطعا حریف خود را آنالیز خواهند کرد و به نظرم دیدار زیبایی خواهد بود. ما تا الان 24 گل زده ایم و همه آنها زده شده اند و باید بدانیم که فردا روز دیگری است. بازی سخت و چالش برانگیزی خواهیم داشت اما تشنه پیروزی هستیم.

جوستوزی که با آرژانتین قهرمان جام جهانی 2016 شد، درباره دیدار با قهرمان 12 دوره جام ملت های آسیا گفت: تلاش می کنیم 40 دقیقه در این بازی پیروز شویم. ایران بهترین تیم است اما من با تیمی قهرمان جام جهانی شدم که مدعی قهرمانی نبود. این فوتسال است و هر دو تیم 14 بازیکن دارند. سعی می کنم با تاکتیک هایمان پیروز شوم و نمی ترسم.

وی دیدار با ایران را سخت خواند و گفت: می دانم بازی سختی خواهد بود و از کیفیت ایران آگاهم اما به بازیکنانم ایمان دارم. هر مسابقه با مسابقه قبلی متفاوت است. ما باید حملات ایران را دفع کنیم و سعی کنیم حمله کنیم. ایران و ویتنام با تیم های دیگری روبرو بودند و فردا بازی جدید و مشکل داریم. من به گذشته فکر نمی کنم و فکرمان به فردا و پیروزی مقابل ایران خواهد بود. همه از توانایی های تهاجمی ایران آگاه هستند اما ویتنام هم تیم دفاعی خوبی است.

دیدگاهتان را بنویسید