من در قطر هستم. شایعات صحت ندارد

من در قطر هستم.  شایعات صحت ندارد

اسپانیا پس از پیروزی در دیدار دوستانه مقابل آلبانی فردا به مصاف ایسلند می رود. لاروخا که به تازگی سهمیه خود را برای حضور در جام جهانی تعیین کرده است به دنبال آمادگی بهتر برای مسابقات است.

لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا در کنفرانس خبری قبلی خود گفته بود که قرارداد خود را تمدید نکرده است تا فدراسیون فوتبال اسپانیا در صورت شکست جام جهانی تصمیم راحت تری بگیرد.

امروز شایعاتی مبنی بر علاقه منچستریونایتد به انریکه شنیده شد اما او تمامی این شایعات را تکذیب کرد و گفت: من سرمربی اسپانیا در قطر خواهم بود و بعد خواهیم دید که چه پیش می آید. آیا کسی در این مورد شک دارد؟ چند بار باید این را تکرار کنم؟ هیچ چیز برای من جذابتر و وسوسه انگیزتر از حضور روی نیمکت تیم ملی در قطر نیست. آیا فدراسیون به دنبال جایگزینی است؟ – من هر موضعی را در این زمینه درک می کنم.

بازی‌های دوستانه: «ما اغلب بازی‌های دوستانه با تیم‌های بزرگ و سطح بالا انجام می‌دهیم و اگر مقابل حریفان سطح پایین‌تر قرار بگیریم و شکست بخوریم، این معیار خوبی خواهد بود. چنین تیم هایی معمولا بازی بسته ای را انجام می دهند و این می تواند آزمون خوب و سختی برای خط حمله ما باشد. از سوی دیگر، این معیار خوبی برای دفاع ما برای آزمایش در برابر ضد حملات است.»

انریکه درباره معیارهای دعوت از بازیکنان به تیم ملی گفت: نمی توانم به شما بگویم، اما اگر کمی مطالعه کنید و به دنبال رکورد باشید، هرگز دست از آزمون و خطا نکشیدم زیرا برنامه ها خیلی سریع تغییر می کنند. مثلا بازیکنی مصدوم می شود و طبیعتا برنامه تغییر می کند. خیلی زود باید برای یک بازی دیگر آماده شوید. می خواهم بازیکنان جدیدی اضافه کنم و فرمی باورنکردنی را نشان دهم.

دیدگاهتان را بنویسید