شایعات مربوط به پیامک جعلی سامانه ملی املاک و مسکن صحت ندارد

ساعت: 16:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799509

معاون مسکن و ساختمان وزیر مسکن در بیانیه ای با تایید پیامک ارسالی از سرشماری و.مسکان بر تعیین وضعیت خانه خالی تا تاریخ اعلام شده تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معاون مسکن وزیر مسکن در اطلاعیه ای با تایید پیامک ارسالی از سرشماری و مسکن، بر تکمیل اطلاعات عمرانی سرپرستان خانوار در سامانه ملی املاک و مسکن در روزهای 21 و 23 آذرماه تاکید کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است: بر اساس تکلیف وزارت راه و شهرسازی و همچنین اطلاعات دریافتی از دستگاه های مختلف کشور در سامانه ملی املاک و مسکن. به منظور احراز وضعیت سکونت این املاک پیامکی به شماره V.MASKAN برای مالکان این املاک ارسال شد که متن آن به شرح زیر است: «ملاک شما خانه خالی شناسایی شده است. لطفا وضعیت ملک خود را در سامانه املاک و اسکان amlak.mrud.ir تا تاریخ 11 دی ماه 1400 یا 14 دی ماه 1400 اعلام نمایید در غیر این صورت قانون مالیات های مستقیم رعایت می شود.

معاون مسکن و ساختمان تصریح کرد: در این راستا مالکان مذکور موظفند تا تاریخ اعلام شده در پیامک دریافتی خود با سامانه املاک و مسکن amlak.mrud.ir تماس بگیرند. بدیهی است در صورتی که وجود مسکن و ملک توسط مالکین مذکور به ثبت برسد، طبق قانون، ملک مذکور از منزل خانه های خالی خارج می شود.

در نهایت محتوای پیامک ارسالی با سرشماری وی مسکان مورد تایید کامل وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت و شایعات مربوط به جعلی بودن این پیامک در این سرشماری صحت ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید