من (ره) کشور را با همه عظمتش از گلوی آمریکایی ها بیرون کشیده ام/ مردم زانو زدن تفنگداران ترامپ به سپاه را فراموش نکرده اند.

ساعت: 15:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781620

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: آمریکایی ها از امور نظامی و دفاعی گرفته تا شیلات و کشاورزی، تمام ثروت ایران را به یغما برده اند و اگر چیزی از دستشان می افتاد، سهم خاندان پهلوی و درباریان تقسیم می شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکسخنگوی سپاه پاسداران ظهر امروز در مراسم یوم الله 13 آبان اظهار داشت: مشتاقانه منتظریم تا در مناسبت های ملی و تاریخی مرتبط با انقلاب، فلسفه پیدایش این مراسم و تاثیر آن بر تداوم رشد انقلاب را یادآور شویم. انقلاب.”

سردار رمضان شریف افزود: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی که توسط امام، مراجع تقلید، روحانیت انجام شد، جمعیت کشور 35 میلیون نفر بود که امروز این تعداد به 83 نفر رسیده است. میلیون نفر.

وی گفت: 50 میلیون نفر در کشور دوران نظام جامع آمریکا را به یاد نمی آورند، دوران توطئه لانه های جاسوسی را لمس نکرده اند، این مردم دوران حفاظت مقدس را درک نکرده اند.

سردار شریف گفت: 50 میلیون نفر به عظمت مبارزه ایران با آمریکایی ها و عقب نشینی کشورمان از گلوی آمریکا دست نزده اند، نمی دانند بیش از 130 هزار مستشار آمریکایی بر کل سرنوشت این کشور مسلط شده اند. کشور.

وی گفت: آمریکایی ها از امور نظامی و دفاعی گرفته تا شیلات و کشاورزی، همه ثروت ایران را به یغما برده اند و اگر چیزی از دست آنها بیفتد، خاندان پهلوی و وابستگان آن دربار خواهند بود. کسانی که سهمی نداشتند مردم بودند.

شریف ادامه داد: امام خمینی (ره) با تمام عظمت کشور را از گلوی آمریکایی ها بیرون آورد و به ملت عزیز ایران اسلامی تقدیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه شعار استقلال به معنای واقعی محقق شد، گفت: آنچه امروز آمریکایی ها را مجبور به ماجراجویی می کند استقلال ایران است و مرغ از قفس پریده است.

شریف گفت: آمریکا دیگر نمی تواند از دریچه جدیدی وارد کشور شود و آب از دست رفته را به جو بازگرداند، ملت فهیم ایران اسلامی به دنبال بقا، صلابت و رشد انقلاب اسلامی بودند و بیش از 200 هزار شهید تقدیم کردند. .

وی افزود: نسل دوران دفاع مقدس و انقلاب شهدای بزرگوار را شناختند اما نسل جدید ما به لطف الهی یکی از فرماندهان دلیر دفاع مقدس را برای خود الگو نگه داشتند. سردار سلیمانی با رهبری و شجاعت خود برای ایران عظمت آفرید.

وی افزود: نسل دوران دفاع مقدس و انقلاب شهدای بزرگوار را می شناختند اما نسل جدید ما به لطف الهی یکی از فرماندهان دلیر دفاع مقدس را برای خود الگو نگه داشتند. سردار سلیمانی با رهبری و شجاعت خود برای ایران عظمت آفرید.

شریف گفت: آمریکا از ملت، رهبر و مردم ما بسیار عصبانی است، آنها در چهار دهه اخیر نتوانسته اند کوچکترین دستاوردی داشته باشند، اعتراف می کنند که در مجموعه سفارت خود در تهران همه راه های ممکن را برای آوردن نوزاد ایرانی انتخاب کرده اند. انقلاب به زانو در آمده است.»

وی افزود: آمریکایی ها تلاش کردند یک بار دیگر کودتای 28 مرداد را تکرار کنند اما با درایت و هوشمندی امام مانع شدند. سپاه برای پاسداری از نظام تأسیس شد تا آمریکایی ها متواضع و سبک باشند.»

شریف گفت: در همه رویاها، آمریکایی ها بازنده صحنه ها بودند و به برکت اخلاص مادرانشان شهیدان همت و فهمیده، امروز هم جوانان با آمریکایی هایی با تجربه غنی و اشراف اطلاعاتی با تجربه تر روبرو می شوند.

وی افزود: فرار آمریکا از افغانستان محصول تلاش فرزندان انقلاب اسلامی است.

شریف گفت: 20 سال از این راهبرد می گذرد و وقتی از افغانستان رفتند، مردم خواری آمریکا را دیدند، تلاش کردند شکست خود را پنهان کنند، آمریکا هزاران نفر را در افغانستان کشت و میلیاردها دلار هزینه کرد تا ارتش افغانستان را به سمت خود برگرداند. ایالات متحده.”

وی گفت: آمریکایی ها سعی کرده اند بگویند جمهوری اسلامی را محدود می کنیم و گفتمان ولایت فقیه را از صحنه سیاسی حذف می کنیم غافل از اینکه این موضوع ریشه در قرآن کریم و فرهنگ اهل بیت دارد. (ع) . .

شریف افزود: ما در حالی 13 آبان را جشن می گیریم که آمریکایی ها در ابتدای انقلاب و سال های بعد که می خواستند ارتش را به وحشت بیاندازند، کشتی های خود را برای اجابت خواسته های سیاسی خود نام گذاری کردند.

وی گفت: مردم ذلت آمریکا را در توقیف زیردریایی های نیروی دریایی دیده اند، درباره اینکه چگونه این رسوایی را کنار هم بگذارند سکوت کرده اند. مردم زانو زدن تفنگداران آمریکایی ترامپ را فراموش نکرده اند.

شریف افزود: عزم و اراده فرزندان ایران برای ارعاب آمریکایی ها به حدی که مجبور به تعویض لباس شدند، حمله هوایی ایران در نیروی هوایی آمریکا به پیشرفته ترین پهپاد آمریکا نشان دهنده این اراده است.

وی گفت: آنها می دانند که اگر ماجراجویی کنند با موشک، پهپاد و قایق موتوری بر سرشان می بارد، پشت صحنه تبلیغات آمریکایی ها همان تصاویری بود که مردم دیدند، ترسی از دشمن وجود ندارد. ملت ایران.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید